Pregled dana

petak 13.09.2024.

(Foto: Croatia osiguranje)
Istra
Kako bi Hrvatska mogla izgledati za 50 godina?

Znanstvenici izradili scenarije hrvatske budućnosti, imaju zanimljive prognoze za Istru

Želite li otputovati u budućnost i pokušati zamisliti kako bi mogao izgledati život u Hrvatskoj kroz pola stoljeća, mogli biste se primjerice za vikend zaputiti na izlet do Zagreba, gdje je naša najstarija i najveća osiguravajuća kuća, Croatia osiguranje, povodom obilježavanja 140. obljetnice utemeljenja, osmislila jedinstveni multimedijski paviljon "Hrvatska 2074. – pogled u budućnost", koji nas u slici i riječi vodi u 2074. godinu. Iako budućnost nitko ne može predvidjeti, da se o njoj može (i treba) promišljati, pokazuje ovaj iznimno zanimljiv projekt Croatia osiguranja, lidera na hrvatskom tržištu osiguranja, koje je osmislilo i prezentiralo scenarije budućnosti i to u realističnoj, pesimističnoj i optimističnoj varijanti, a u čijoj je izradi sudjelovalo tridesetak hrvatskih znanstvenika. Oni su analizirali činjenice i trendove te pokušali izraditi različite scenarije hrvatske budućnosti, iz više područja, od međunarodnog položaja i sigurnosti, funkcioniranja društva, politike, znanosti i tehnologije, zbivanja vezano za okoliš i klimatske promjene, gospodarstvo, razvoj i turizam te kulturu, zabavu, umjetnost i sport. Općenito govoreći, živimo u neizvjesnom i kompleksnom svijetu, svijetu brojnih prijetnji i rastućih rizika. Rizik je pak jedna od ključnih riječi za industriju osiguranja, a svakako to znaju u Croatia osiguranju. Croatia osiguranje osnovano je još davne 1884. godine, kao jedna od prvih institucija hrvatskog nacionalnog identiteta i otad, u sad već puno više od stoljeća poslovanja, Croatia je važan gospodarski čimbenik. Od 2014. godine Croatia osiguranje dio je rovinjske Adris Grupe, čime utvrđuje poziciju vodećeg osiguravajućeg društva u zemlji i predvodi nove trendove u industriji. Croatia je lider na domaćem tržištu osiguranja, sa snažnim usmjerenjem k digitalizaciji i odgovaranju na izazove budućnosti. Svoje poslovanje temelji na vrijednostima izvrsnosti, društvene odgovornosti i posvećenosti, sve s ciljem kontinuiranog rasta i pružanja vrhunske usluge klijentima. Stoga je, kako ističu iz Croatia osiguranja, glavni cilj i ovog projekta pridonijeti jačanju svijesti o društvenoj odgovornosti i važnosti zajedničkog djelovanja prema pozitivnoj budućnosti.