(Arhiva Glasa Istre)
"Dobro je i pozdravljamo otvaranje druge cijevi Tunela Učka, značajan je to projekt za Istru. No, protiv smo toga da Istrijani i dalje budu kažnjeni i plaćaju "porez" zbog činjenice da žive u Istri. Ako su Krčki most, Pelješki most i tunel Sveti Ilija besplatni,
onda za Istrijane, kojima je to "de facto" jedina prava veza s ostatkom Hrvatske, mora
biti besplatan i Tunel Učka. To je jednostavno pravedno", poručio je predsjednik IDS-a i
saborski zastupnik Dalibor Paus povodom današnjeg svečanog otvaranja druge cijevi
Tunela Učka.
Smatra kako je riječ o velikom infrastrukturnom projektu koji doprinosi standardu
života u Istri, sigurnosti i protočnosti prometa kroz cijelu godinu, kao i povezanosti Istre
s ostatkom Hrvatske.
Ističe kako je "snažna simbolika otvaranja druge cijevi Tunela Učka baš na današnji dan,
kada obilježavamo i Pazinske odluke kojima je Istra u političkom smislu sjedinjena s
maticom Hrvatskom, jer će otvaranjem druge cijevi Tunela Učka i skorim dovršenjem
dionice Istarskog ipsilona od Tunela Učke do Matulji biti i prometno sjedinjena s
ostatkom Hrvatske", ali i podsjeća na to da "stanovnici Istre u ovom slučaju moraju biti
tretirani jednako kao i ostali građani Hrvatske.
Istrijani su financijski sudjelovali u prvoj fazi izgradnje tunela kroz Učku, tunel je jedina prava veza Istre s Hrvatskom i zato mora biti besplatan za sve Istrijane!" kazao je Paus.
"Osim za ukidanje tunelarine, zalagat ćemo se i dalje za strateška ulaganja u prometnu
infrastrukturu Istre. Kako bi cijela Istra bila cestovno povezana nužno je izgraditi krak
autoceste od Labina do Kanfanara i Istarski ipsilon pretvoriti Istarski iks", istaknuo je
Paus zaključivši: "Hrvatska na raspolaganju ima 26 milijardi eura za prometnu
infrastrukturu koju je osigurao upravo IDS-ov europarlamentarac Valter Flego u
prethodnom mandatu.
Dakle, novaca u proračunu ima, samo moraju postajati konkretni projekti u koje će se ulagati!"