Projekt izgradnje kružnog toka je investicija vrijedna 8,5 milijuna kuna, od kojih Hrvatske ceste sudjeluju s 5,7 milijuna kuna, Grad Umag s 2,3 milijuna kuna te ostale javne tvrtke s preostalih 500 tisuća kuna. U konačnici, vrijednost cijelog projekta izgradnje Avenije Grada Vukovara iznosi 60-tak milijuna kuna, što predstavlja jednu od najvećih investicija u prometnom segmentu projekta razvoja i rasta grada Umaga
Službenim puštanjem u promet rotora Kopar jučer je u Umagu u potpunosti profunkcionirala zaobilaznica, odnosno Avenija Grada Vukovara, čija je izgradnja trajala pet godina. U Gradu Umagu kažu da je riječ o prometnici koja će, osim što poboljšava sigurnost i promet bez zastoja, osigurati i gospodarski razvoj grada.
Četverotračna avenija
Projekt izgradnje nove, četverotračne avenije započeo je još 2015. godine, te se odvijao u tri faze. Realizacijom prve faze, 2016. godine, avenija je svečano puštena u promet. Posljednja faza bila je upravo izgradnja potpuno novog kružnog toka Kopar.
- Višegodišnji rad, trud i uložena sredstva doista su se isplatili, a naša zaobilaznica poprima cjelovitu funkciju. Osim ljepšeg i komunalno uređenog izgleda, dobiva se veća funkcionalnost i prohodnost vozila na prometnici koja predstavlja najfrekventniju umašku trasu, kažu u Gradu Umagu.
Projekt izgradnje kružnog toka je investicija vrijedna 8,5 milijuna kuna, od kojih Hrvatske ceste sudjeluju s 5,7 milijuna kuna, Grad Umag s 2,3 milijuna kuna te ostale javne tvrtke s preostalih 500 tisuća kuna. U konačnici, vrijednost cijelog projekta izgradnje Avenije Grada Vukovara iznosi 60-tak milijuna kuna, što predstavlja jednu od najvećih investicija u prometnom segmentu projekta razvoja i rasta grada Umaga.
Investicija izgradnje kružnog toka Kopar, kao i cijele avenije, obuhvaćala je izradu projektne dokumentacije, niz pripremnih radnji zbog stvaranja preduvjeta za početak izvođenja radova te kompletnu rekonstrukciju i obnovu infrastrukture na lokaciji rotora i šire zone oko njega.
Nova infrastruktura
Izgrađeni su kanalizacija, oborinski sustav odvodnje, javna rasvjeta, plinska instalacija, elektronička komunikacijska infrastruktura, elektroenergetska mreža, vodovodna mreža, nova biciklistička staza te nogostup. Projekt je trajao 5 godina, koštao je oko 60 milijuna kuna i u cijelosti je promijenio izgled Umaga te omogućio razvoj urbane sredine, gospodarski rast i otvaranje novih radnih mjesta.
- Okončanjem ovog iznimno važnog projekta, dodatno je podignuta ljestvica kako prometne, tako i komunalne sigurnosti, ali i krajobraznog izgleda koji Umag polako, ali sigurno pretvara u mali moderni grad europskih standarda, vele u Gradu Umagu. (GI)
Projekt izgradnje nove, četverotračne avenije započeo je još 2015. godine, te se odvijao u tri faze. Realizacijom prve faze, 2016. godine, avenija je svečano puštena u promet. Posljednja faza bila je upravo izgradnja potpuno novog kružnog toka Kopar. (GI)
Projekt izgradnje nove, četverotračne avenije započeo je još 2015. godine, te se odvijao u tri faze. Realizacijom prve faze, 2016. godine, avenija je svečano puštena u promet. Posljednja faza bila je upravo izgradnja potpuno novog kružnog toka Kopar. (GI)