Na iznalaženju najboljeg rješenja za pregled i pretragu promocija radi već više od četiri godine - Josip Muller
Novu hrvatsku aplikaciju za uštede u trgovačkim lancima Promo 360, koju je izradio Zagrepčanin Josip Muller, doktor ekonomije s dugogodišnjom karijerom u velikim korporacijama poput Johnson&Johnson, u dva i pol mjeseca »skinulo« je gotovo 40 tisuća korisnika.
Aplikacija je na tržištu od veljače, a iskustva korisnika su više nego pozitivna. Aplikacija je potpuno besplatna za korisnike, a njezinim korištenjem četveročlana obitelj mjesečno bi mogla uštedjeti čak 200 eura.
Aplikacija prati uštede u gotovo svim velikim trgovačkim lancima, te uz brojne mogućnosti prati i radna vremena trgovina nedjeljom, a s obzirom na to da je inflacija u Hrvatskoj poprilično tvrdokorna i već se treći mjesec zaredom drži na razini od oko 4,1 posto, aplikacija je građanima sve zanimljivija i korisnija.
Autor aplikacije dr. Muller upravo »frustraciju inflacijom« ističe kao glavni motiv za njezinu izradu. Kaže da na projektu iznalaska najboljeg rješenja za pregled i pretragu promocija radi već više od četiri godine, a Promo 360 predstavlja krunu svih njegovih saznanja i iskustava. Njen razvoj je, kaže, trajao gotovo godinu i pol.
– Ova aplikacija je zapravo 6 U 1 aplikacija, jer sadrži 6 raznih modula od kojih je svaki defakto aplikacija za sebe. Nudi korisnicima pregled i jednostavnu pretragu više od 5.000 pojedinačnih promocija, preko 100 promo kataloga i više od 500 atraktivnih aktualnih ponuda. Korisnici mogu pohraniti sve svoje loyalty kartice i aplikacije na jednom mjestu te pregledati radna vremena trgovina. I sve to naravno vrlo pregledno i potpuno besplatno, navodi Muller.
Ističe da su aplikaciju posebno željeli prilagoditi umirovljenicima, koji su najpogođeniji poksupljenjima. Zato su uveli font velikih slova i pregled promocija koji je vidljiv i onima koji nemaju baš savršeni vid.
– Mislim da ako netko može koristiti Facebook ili koristiti bilo koju aplikaciju da onda svakako može korisniti i našu aplikaciju, poručuje Muller.
Po dosadašnjemu korištenju aplikacije vidljivo je da Hrvati najviše štede na proizvodima kao što su deterdženti, kozmetika i općenito neprehrambeni proizvodi na kojima su akcijski popusti veći i iznose i do 50 posto. Na prehrambenim proizvodima su ti popusti uglavnom nešto manji, od 10 do 30 posto, podsjeća Muller, ali njih i više kupujemo. Procjenjuje da mjesečno prosječno uštedimo oko 20 posto uz kupnju ciljanih proizvoda na promocijama i akcijama.
– Imamo zgodnu opciju unutar aplikacije kojom se kreira personalizirani letak od odabranih promocija. Takav letak se onda može jednostavno podijeliti putem Whatsappa ili sličnim putem i time se može jasno naznačiti što bi netko mogao ili trebao kupiti. Mojoj supruzi se baš sviđa ta opcija pa mi tako vrlo često šalje krajem tjedna zadatak što kupiti za naredni tjedan, uz osmijeh kaže Muller. Dodaje da se aplikacija više koristi u urbanim sredinama, a žene zasad čine 52 posto korisnika.