Predstojeći Dani komunikacija u Rovinju, koji će se održati sredinom travnja, predstaviti će hrvatskoj medijskoj javnosti dva iznimno atraktivna američka stručnjaka - globalnog kreativnog direktora Twittera Jayanta Jenkinsa, te Brada Parscala direktora digitalnih medija predsjedničke kampanje Donalda Trumpa. Ugledni gosti najavljeni su na tiskovnoj konferenciji na kojoj su Dunja Ivana Ballon, direktorica Festivala komunikacija, te Davor Bruketa, predsjednik uprave Hrvatske udruge reklamnih agencija, predstavili šesto izdanje rovinjskog skupa.
"Veliki je uspjeh u Hrvatsku dovesti svjetske lidere i stručnjake koji diktiraju trendove naše industrije pa sam posebno ponosna na ovogodišnji sastav govornika koji je zasigurno najjači do sada. Dani komunikacija jedinstvena su prilika da poslušamo što imaju za reći, propitujemo ih i postavljamo im pitanja, a pritom se odlično zabavimo uz društvo kolega i druženje u sunčanom Rovinju," naglasila je direktorica Dana komunikacija Dunja Ivana Ballon, objasnivši kako će na popisu gostiju biti još atraktivnih imena koje će se najavljivati svakog tjedna.
Predsjednik Uprave HURA-e Davor Bruketa rekao je da "iz godine u godinu na festival dovodimo predavače koji pomiču granice, a u istom tonu nastavljamo i 2018. Prošle godine ugostili smo stručnjake sa Sveučilišta u Cambridgeu specijalizirane za big data psihologiju s kojima smo razgovarali kako odgovorno upravljati tim podacima, a ove godine razgovarat ćemo s direktorom za digital Trumpove kapanje kojem su real time data i social response pomogli formirati političke poruke. I jednima i drugima želimo postavljati pitanja. Raspravljamo o kontroverznim temama i najboljoj praksi."
Zanimljivo je kako će o proturječnoj predsjedničkoj kampanji Donalda Trumpa govoriti će jedna od njezinih ključnih osoba, Brad Parscale, koji posjeduje dvadesetak godina iskustva u strategijama digitalnih medija. Brad Parscale danas je predsjednik tvrtke Parscale Strategy koja se bavi političkim consultingom i digitalnim medijima za pet stotina najvećih američkih korporacija. U Rovinju će otkriti kako je Trumpov tim privukao glasove neodlučnih birača koji su bili ključni za pobjedu te kako su real time data i social response omogućili formiranje političkih poruka na način kakav prije nije primijenjen ni u jednoj kampanji.
Posjetitelje i medijske profesionalce privuči će i predavanja Jayanta Jenkinsa, glavnog globalni kreativni direktora Twittera, koji redovito predaje na poznatim svjetskim festivalima. (D. GRAKALIĆ)