U subotu navečer je na Danima komunikacija u Rovinju Bruketa&Žinić&Grey proglašena Agencijom godine, deseti put, te je slavila i s dvije Effie nagrade za marketinšku učinkovitost i dvije MIXX nagrade za digitalni marketing.
Riječ je o agenciji koja je protekle godine postala jedna od središnjica za dizajn i digitalni marketing globalne mreže Grey grupa, nakon što je u nju investirala najveća svjetska grupacija za komunikacijske usluge WPP. Agencijski je digitalni tim osim toga dobio pojačanje s nekima od najiskusnijih ljudi za digitalni marketing u regiji. U posljednjih je godinu dana realizirala na stotine projekata za naručitelje iz Hrvatske kao i projekte za tvrtke iz Rusije, Velike Britanije, Kazahstana, Mađarske, Turske i SAD-a. Osvojili su i respektabilna međunarodna priznanja poput D&AD olovke i londonskoga Design Weeka, kao i domaću Zlatnu kunu, te su o njihovim projektima pisali brojni međunarodni mediji.
U proteklih dvadesetak godina, od kada postoji, prošli su od malog dizajn studija, preko reklamne agencije do integracije digitalnog kanala, dok danas rješenja za komunikacijske probleme traže i u kreiranju i rekreiranju proizvoda i usluga, proizvodnim i prodajnim procesima i odnosu brenda prema širem društvenom kontekstu.
Agencija Bruketa&Žinić&Grey i povezana agencija Brigada danas zapošljavaju gotovo stotinu zaposlenika: arhitekte, grafičke, UX i produkt dizajnere, brand konzultante, strateške i digitalne planere, PPC specijaliste, digitalne analitičare, psihologe, financijaše, PR-ovce, producente, voditelje projekata, community, e-commerce i event managere, copywritere i kreativne direktore.
"Hvala svim klijentima na povjerenju i svima koji rade i radili su u agenciji. U proteklih 20 godina imali smo priliku raditi s nekima od najambicioznijih ljudi u ovoj zemlji. Njihova ambicija nas motivira i inspirira", izjavili su Davor Bruketa i Nikola Žinić, kreativni direktori agencije, prilikom dodjele nagrade. (GI)