Dani komunikacija nastavljaju niz predstavljanja zvučnih imena industrije tržišnog komuniciranja koji dolaze u Rovinj, Hotel Lone, od 12. do 15. travnja. Najavljen je dolazak Grahama Finka, uz podršku Hrvatskog Telekoma, jednog od najnagrađivanijih kreativaca modernog svijeta koji je izvrstan primjer sinergije tehnologije i kreativnosti što je tema ovogodišnjeg festivala.
Graham Fink multimedijski je umjetnik koji svoju kreativnost izražava filmom, crtežom, slikom i fotografijom. Koristeći tehnologiju za novi pristup kreativnom izražaju, Fink "crta pogledom" – stvara figurativne portrete očima uz pomoć posebnog softvera što privlači posebnu pozornost.
Fink se može pohvaliti zavidnom karijerom u oglašivačkoj industriji, s 36 godina postao je najmlađi predsjednik Svjetskog udruženja kreativnog oglašavanja i dizajna, D&AD-a (Global Association for Creative Advertising and Design). Samo pet godina kasnije, 2001. godine, Graham pokreće vlastitu produkcijsku kuću "thefinktank" koja se fokusira na konceptualnu umjetnost. Osnivač je i najradikalnije britanske škole za umjetnost koja podupire mlade talente – theartschool, a donedavno je obnašao funkciju glavnog kreativca agencije Ogilvy China.
Tehnologija i kreativnost teme su šestog izdanja nadolazećeg festivala. Iz godine u godinu Dani komunikacija bilježe sve veći porast posjetitelja. Uz Grahama Finka, organizatori su najavili ovogodišnje predavače: Jayantu Jenkinsa, kreativnog direktora Twittera; Brada Parscalea, direktora digitalnih medija predsjedničke kampanje Donalda J. Trumpa; Susan Credle, jednu od najmoćnijih žena marketinške industrije; Mr. Binga vrhunskog ilustratora, arhitekta kontroverznih projekata te stručnjake za odnose s javnošću: Gabrielu Lungu, direktoricu agencije za konzalting WINGS i Hermesa Holma iz agencije PRIME Weber Shandwick.
Više podataka o manifestaciji dostupno je na www.danikomunikacija.com. (Priredila V. B.)