ZANIMANJE BUDUĆNOSTI

PULSKI DEČKO SA STOJE ŽIVI AMERIČKI SAN U Miami ga je odveo studij, a sada je poznati Instagram influencer s više od 200 tisuća pratitelja "Za samo jedan post može se ZARADITI 15 TISUĆA DOLARA"

Stavio sam svoj Instagram profil s privatnog na javni da shvatim kako funkcioniraju socijalne mreže, a onda je vrlo brzo došla prva novčana ponuda za jedan post. Shvatio da će to biti budućnost koja je meni već danas stalni posao i to mi je vrlo važno u životu, kaže Patrick Van Negri

| Autor: Ružica KORACA
Patrick Van Negri (Privatan album)

Patrick Van Negri (Privatan album)


Patrick nije model, ali može postati u tren oka. Taj rođeni Puljanin, koji danas živi u Miamiju, poduzetnik je i utjecajna osoba novih medija. Konkretno, govorimo o Instagramu, od čega danas ovaj 29-godišnjak pristojno zarađuje.

Njegova američka priča krenula je odlaskom na studij. Nakon dobivene sportske stipendije u Iowi i prve godine u toj državi, aplicirao je za dodatnu stipendiju, te uz odlične ocjene upisao Sveučilište u Miamiju. Tamo je završio studij marketinga i internacionalnog poslovanja. Tijekom studiranja radio je manje poslove koji su se ticali modelinga, a čak je imao i manju ulogu u filmu Baywatch.

- Počeo sam stavljati fotografije na internet da bih pomogao djevojci koja je imala modni blog i prijatelju koji je u Zagrebu bio privatni trener. Stavio sam svoj Instagram profil s privatnog na javni da shvatim kako funkcioniraju socijalne mreže, a onda je vrlo brzo došla prva novčana ponuda za jedan post. Vrlo brzo sam se uvjerio da će to eksplodirati i početi ubijati tradicionalne medije.

Tada sam shvatio da će to biti budućnost koja je meni već danas stalni posao i to mi je vrlo važno u životu, govori nam Patrick Van Negri, kojeg na Instagramu prati više od 200 tisuća ljudi.

Instagram influenceri u Americi zarađuju više nego u Hrvatskoj i Europi, ali i profesionalnije pristupaju poslu. Influencanje putem Instagrama je u Americi etablirana profesija te se ne postavljaju dodatna pitanja osim brojki jer su one, kao i vidljivost, jedino što je važno.

- Hrvatska i Europa, doduše, kasne s Instagram poslovanjem. Budžeti su puno manji. Spektar zarade je u Americi širok. U brojkama to izgleda tako da za jedan post na Instagramu možeš zaraditi i do 15 tisuća dolara ako imaš između 150 i 200 tisuća pratitelja! Standard života s ovim poslom je bolji, kaže nam Van Negri, dodavši da je pri stvaranju Instagram brenda važno stvoriti i priču prema kojoj se želi biti prepoznatljiv.

- Nikako ne treba težiti lažnim pratiteljima koje pridobiješ, primjerice, nagradnim igrama, gdje uvjetovanjem praćenja podižeš brojke. Time se ne stvara brend, nema priče. Pratitelji trebaju biti autentični ljudi i vaša ciljana javnost. Moj cilj je proučiti tvrtku koja želi raditi sa mnom, te ću, ukoliko mi se ne sviđa njihov način poslovanja, odbiti suradnju. Ljudi trebaju shvatiti da svaka suradnja nije dobra, te nije za njihovu dobrobit, objašnjava Patrick.

Ističe da ne zna hrvatske influencere i ne prati ih, čuo je za njih nekoliko, ali ih nije proučavao. Talijani, prema njegovom mišljenju, rade dosta dobar posao, ali uvijek se treba fokusirati na sebe.

- Načini za ostvarivanje suradnje su razni. Osnovni su odgovaranje na mailove i samostalno određivanje uvjeta suradnje, ali i cijene koja se želi postići. Još jedan način postizanja suradnje je prijava na kampanje koje tvrtke postavljaju na mrežama. Prilikom prijave treba se stvoriti konkretan koncept, plan i program, kako bi tvrtka dobila vašu viziju prezentacije proizvoda i imala uvid u to kako vi vidite da ga treba plasirati, te sukladno tome formirati cijenu svoje usluge. Nekad klijenti nađu tebe, nekad ti nađeš njih. Kod prijave nema garancije, kaže Negri.

Prošla godina je bila izazovnija, bilo je manje posla, ali Patrick je ostao dosljedan svom stilu poslovanja.

- Ljudi prepoznaju kada netko radi, a ne vjeruje u brend koji predstavlja. Sve suradnje su dio moje priče, od odjeće koju promoviram, parfema, sportskih programa, kaže Van Negri koji je vrlo ambiciozan i temeljit. Sam radi montažu videa, najčešće se sam snima, a kada to nije u mogućnosti, onda onome tko ga snima temeljito objasni što i kako želi. Kontrola poslovanja je ono što osigurava opstanak.

Patrick je trenutno u Puli kod roditelja, a cilj i želja su mu da promovira Istru kao regiju, posebice vinsku.

- Želja mi je da ljudi shvate da Istra ima beskonačni potencijal. Vinari trebaju spoznati svoju vrijednost jer mogu konkurirati napuhanim francuskim vinima raznih sorti. Sva vina koja probam ocijenim na svoj način, nastojim im podići rejting. Međutim, brojni vinari nemaju ni Instagram ni Facebook, što je veliki nedostatak. Sve što radim za Istru je besplatno, iz ljubavi prema mom kraju, veli Van Negri i potvrđuje da su i u Americi istarska vina i hrana nadaleko hvaljeni. Vlasnik je vinskih podruma u Puli i Miamiu, sve sa istarskim vinima.

- Moja jedina svrha je biti izvor vrijednosti i pomoći, bila to edukacija, zabava ili inspiracija, moda, putovanja, fitness i slično. To je temelj i baza na kojoj se gradi osobni brand na duge staze. Sve ovo ostalo je kao fast food i prolazno foliranje, kaže nam Patrik za kraj.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter