Kolekcija jesen/zima 2017./2018. poznatog beogradskog streetwear brenda DechkoTzar predstavljena je u zagrebačkom PDV dućanu. Kolekciju čini više od 30 modela ženskih i muških jakni, majica kratkih i dugih rukava, košulja, kapa te donjeg rublja. Kako su od samog osnivanja festivala Outlook i Dimensions Braća Brazeri njihovi redoviti posjetitelji, sudionici te promotori u Srbiji, a i dio glazbene kulture koja definira ove festivale, suradnja s Pozitivnim ritmom i PDV-om bila je vrlo logična. Kao hrvatski ambasadori brenda upravo su zato odabrani glazbenici, usko povezani s klupskom i festivalskom kulturom, a u svom modnom izričaju vjerni streetstyleu - Mirela Priselac Remi, Jan Kinčl i Filip Motovunski.
DechkoTzar je nastao kao serija majica za bend Red Zmaja 2001. godine kao ideja da se u Srbiji pokrene pravi lokalni t-shirt brend. Bez pretenzija ka masovnoj proizvodnji, u malim serijama, naglasak je na dobrim dizajnerskim rješenjima, kvalitetnim majicama, izuzetnoj sito štampi i originalnim pakiranjima. DechkoTzar nije nikakav superjunak, već samo "običan dečko koji gaji dobre vrijednosti", kažu iz brenda iza kojeg se krije dizajnerski dvojac Braća Burazeri, rođena braća i grafički dizajneri Nikola i Nenad Radojčić. Streetwear i streetstyle logičan je budući da su krenuli kao graffiti writeri. DechkoTzar online shop otvoren je u 2008., u prosincu 2015. otvoren je i prvi dućan u Beogradu, a s vremenom dečko je dobio i svoju žensku liniju CitzuTzaricu. Specijalno dizajnirane majice iz kolekcije DechkoTzar za Beograd postale su i službeni beogradski suvenir. (L. BAGAR)