(Foto: agencija Ricerca Mercato)
Nakon detaljnog planiranja i dogovaranja, posloženi su termini za ovogodišnje edukativne evente namijenjene ugostiteljima, hotelijerima i njihovim djelatnicima te ostalim turističkim djelatnicima.
Dosadašnji naziv događaja bio je Wine Vip Event, a ove je godine naziv, kao i kompletan program, obogaćen je pa je sada naziv Wine EnoGastro Vip Event - Međunarodna konferencija vinskih, ugostiteljskih i gastronomskih znalaca.
U ovom, za ugostitelje, hotelijere i općenito turizam i gospodarstvo teškom korona vremenu, traži se način kako biti podrška tim djelatnostima. Organizator Ricerca Mercato ovim događajem želi im pomoći s predavanjima i edukacijama, savjetovanjem, druženjem i razmjenom iskustva te na taj način dati im potporu da lakše svi nađu put u bolju ugostiteljsko-turističku i gospodarsku budućnost.
Organizator vjeruje u smirivanje korona pandemije i planirani termini i destinacije događaja su 2. lipnja u Rijeci, 9. lipnja u Zadru, 17. lipnja u Poreču, 23. lipnja u Splitu te 1. srpnja u Zagrebu.
Partneri događaja su Hrvatska turistička zajednica, županijske komore Hrvatske gospodarske komore, neke županijske komore Hrvatske Obrtničke komore, županije u kojima se održava događaj kao i njihove turističke zajednice, gradovi domaćini i njihove turističke zajednice i razne tvrtke, gradovi i općine koji su se ponudili kao donatori i sponzori ovog vrlo vrijednog događaja. Iznimno važni partneri događaja su izlagači.
Pokrovitelji projekta su Ministarstva poljoprivrede i Ministarstva turizma i sporta Republike Hrvatske.
Događaji će se održati u hotelima i restoranima, ali zbog korona pandemije i raznih ograničenja eventi će biti na hotelskim i restoranskim natkrivenim terasama dok će se u dvoranama održati radionice i edukacije.
Organiziranje događaja biti će prema svim epidemiološkim mjerama i ograničenjima: od broja uzvanika u zatvorenim i otvorenim prostorima, uz održavanje socijalne distance, korištenje dezificijensa i zaštitnih maski, prozračivanje prostora... Sve to u cilju što veće sigurnosti svih sudionika i uzvanika događaja.
Uz dosadašnje edukacije i predavanja namijenjene vlasnicima restorana, konoba, raznih drugih ugostiteljskih objekata, hotelskih kuća, direktore hotela, FB Managere, konobare, kuhare, barmene i sommeliere ove godine su tu i nove edukacije za bariste i slastičare kao i specijalizirane, tematske, prezentacijske i degustacijske radionice za vina, pjenušce, žestice- rakije i razne druge radionice.
Na eventima enogastronomija će biti predstavljena na poseban način - timu govornika i chefova priključiti će se i neka nova imena iz svijeta ugostiteljstva i gastronomije kako bi svoje znanje i vještine podijelili sa uzvanicima - ugostiteljima, hotelijerima i njihovim djelatnicima i ostalim turističkim djelatnicima i gostima.
U proteklih pet godina tim Ricerca Mercato organizirao je čak 17 vrlo posebnih evenata. Naglasak je na kvalitetnim proizvođačima iz Hrvatske uz izlagače iz susjednih nam država.
Partneri projekta, izlagači, sponzori i donatori uzvanici i gosti eventa, omogućili su da sve bude besplatno – od besplatnog ulaza, besplatnog korištenja čaše (bez kaucije i bonova), radionice i edukacije su besplatni te za određeni broj VIP uzvanika (koje pozivaju izlagači) besplatna večera sljubljivanja hrane i vina.
Glavni motiv, cilj i svrha eventa je povezivanje ugostiteljsko turističke struke s kvalitetnim domaćim - lokalnim proizvođačima uz ponekog partnera iz susjedstva kao i edukacija svih gostiju i izlagača partnera i ugostiteljsko turističke struke kao i podizanje razine znanja, kvalitete ponude i kvalitete usluge.
Zbog potpuno drugačijeg koncepta organiziranja događaja u odnosu na neke slične događaje ovakve vrste, uzvanici su svjesni kvalitete i važnosti ove vrlo "posebne edukativne priče". Pitali smo jednog uzvanika kako bi on opisao ovaj događaj, a njegov odgovor oslikava posebnost i ideju organizatora: "Ovaj event je ustvari Festival novih znanja, edukacija, usavršavanja, druženja i poslovnog povezivanja kvalitetnih ugostitelja i hotelijera sa proizvođačima proizvoda i delicija za turizam".
Ako ne bude moguće u navedenim terminima organizirati evente, organizator, agencija Ricerca Mercato, će odgoditi i planirati nove termine. Bitno je naglasiti da već sada pristiže vrlo velika potpora od partnera izlagača koji se i sami interesiraju za događaje i traže svoje mjesto u ovoj "vrlo lijepoj priči".