SNIMA SE

Istarske lokacije poželjne su i industriji oglašavanja: KADROVI IZ ISTRE U REKLAMAMA ZA MERCEDES, LEXUS, LIDL, DANONE, LE PETIT MARSEILLAS…

| Autor: Bojana ĆUSTIĆ JURAGA
Reklama za Kinder Joy za rusko tržište snimana je u Dino parku u Funtani (Istarska filmska komisija)

Reklama za Kinder Joy za rusko tržište snimana je u Dino parku u Funtani (Istarska filmska komisija)


Film i komercijalne reklame su, prije svega, industrija. Filmski set postaje pravi ekonomski motor koji ima izravan utjecaj na lokalnu zajednicu, ali i predstavlja neusporediv promotivni potencijal koji je u mogućnosti do tada nepoznate lokacije transformirati u turističke destinacije, kaže Aleksandra Vinkerlić, ravnateljica Istarske kulturne agencije u sklopu koje djeluje Istarska filmska komisija

Kada su međunarodne filmske produkcije posrijedi Istra je definitivno in. To potvrđuje i najnoviji međunarodni filmski set u Rovinju gdje se cijeli travanj snima "The Hitman's Wife Bodyguard" sa svjetskim zvijezdama Salmom Hayek, Samuelom L. Jacksonom i Ryanom Raynoldsom u glavnim ulogama. No, stvari jednako dobro stoje i kada je riječ o snimanju reklamnih kampanja poznatih svjetskih brendova u Istri. Mercedes, Lexus, Lidl, Kinder Joy, Danone, Le Petit Marseillas… To su samo neki od planetarno poznatih brendova čije su reklame u posljednje vrijeme snimane u Istri. Snimalo se u Puli, Rovinju, Poreču, Oprtlju, Motovunu…

Kinder Joy u Dinoparku

Tako su prizori iz Istre kulisa u Lidlovoj reklami za portugalsko tržište, a Kinder Joy sniman u Dinoparku u Funtani namijenjen je ruskom tržištu. Ovih dana, pak, ruski teleoperaterski div MegaFon snima reklamni spot za svoje proizvode u Poreču i Puli - oko Arene, na Forumu, kraj Doma hrvatskih branitelja... Činjenica da je MegaFon u Rusiji drugi najveći operater u Rusiji koji ima više od 60 milijuna pretplatnika, već sama po sebi govori koliko će ljudi vidjeti ljepote Pule i Poreča.

O tome što to za Istru znači ovaj segment promidžbe, Aleksandra Vinkerlić, ravnateljica Istarske kulturne agencije, u sklopu koje djeluje Istarska filmska komisija naglašava, da je transformativna priroda Istarskih lokacija poželjna industriji oglašavanja.

- Posljednjih je tjedana povećan medijski interes za Istru kao filmsku destinaciju, uglavnom zbog snimanja film "The Hitman's Wife Bodyguard" u Rovinju, ali i drugih projekata koji su desetljećima birali Istru kao kulisu za svoje filmove. Istra je oživjela nevjerojatne lokacije, poput norveških fjordova, ruskog fronta, Provanse, Toskane, Sicilije, Divljeg zapada, te ih dostojno predstavila na filmskom platnu, potvrđujući tako svoju nevjerojatnu moć transformacije, ističe Vinkerlić.

U sjeni filmova, ne manje važna, jest i industrija oglašavanja koja je također u Istri prepoznala poveznicu sa svojim brendovima. Automobilska, prehrambena, kozmetička, industrija telekomunikacije i dr. prisutne su u Istri tijekom cijele godine, što za Istru postaje sve važnija gospodarska grana, naposljetku, kroz potencijale promocije destinacije, i turistička, kaže Aleksandra Vinkerlić. Naglašava i da jednom kada krene snimanje, boravak produkcijskih ekipa donosi značajan financijski priljev u lokalnu zajednicu.

- Film i komercijalne reklame su, prije svega, industrija. Filmski set postaje pravi ekonomski motor koji ima izravan utjecaj na lokalnu zajednicu, ali i predstavlja neusporediv promotivni potencijal koji je u mogućnosti do tada nepoznate lokacije transformirati u turističke destinacije, kaže Aleksandra Vinkerlić.

Reklama za Kinder Joy snimana u Funtani:

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter