VIŠE OD ODMORA

ISTRIA NUOVA - KOMPLEKS TRI VILE U REŽANCIMA KOJI PROBIJA GRANICE LUKSUZA Vlasnik Stevan Jovanović: "Istra ima fantastičnu lokaciju, odličnu hranu i prelijepu prirodu, ali ključni faktor za luksuzni turizam su LJUDI KOJI TU ŽIVE"

Istria Nuova je kompleks koji je od samog početka osmišljen, projektiran i izveden kao koncept koji će u potpunosti biti prilagođen novoj generaciji luksuznih turista, ali i turista treće generacije. To su moderni, mladi i urbani ljudi kojima će destinacija poslužiti za nešto više od odmora

| Autor: Ružica KORACA


Valentin Sova se bavio luskuznim turizmom u kompaniji Smart Flayer, a Stevan Jovanović poslovnim, korporativnim i marketinškim poslovima. Prije nekoliko godina Istru su prepoznali kao destinaciju za stvaranje novog proizvoda, te su krenuli u turističku avanturu nazvanu kuće za odmor Istria Nuova. To je zapravo vizija dva prijatelja, a sada i poslovna partnera, u projektu u koji su donijeli svoja životna i profesionalna iskustva.

Bave se, dakle, luksuznim turizmom, gostima nude potpunu uslugu, a oni se kod njih rado vraćaju.

- Istra ima fantastičnu lokaciju u odnosu na Europu, odlične proizvode od vina, maslinovog ulja, tartufa, male proizvođače fantastične hrane, prelijepu prirodu, različite geografske ambijente, veoma razvijen kopneni ambijent s beskonačno malih kamenih sela i predivnih domaćina. Ljudi koji tu žive su ključni faktor za luksuzni turizam, rekao nam je suvlasnik Istrie Nuove Stevan Jovanović.

Kompleks

Istria Nuova je kompleks koji je od samog početka osmišljen, projektiran i izveden kao koncept koji će u potpunosti biti prilagođen novoj generaciji luksuznih turista, ali i turista treće generacije. To su moderni, mladi i urbani ljudi kojima će destinacija poslužiti za nešto više od odmora.

- Pokazalo se to i poljednjim posjetim mladih i ambicioznih influencera čiji je posjet pratilo nekoliko milijuna ljudi, istaknuo je Jovanović.

Istria Nuova - kompleks tri vile u Režancima koji probija granice luksuza

Istria Nuova nalazi se u centralnoj Istri, u selu Režanci, općini Svetvinčenat. Može se reći da su na toj lokaciji gostima dostupne sve blagodati Istre na jednom mjestu. Kako ističu vlasnici, suradnja, podrška i razumijevanje Turističke zajednice Općine Svetvinčenat nekad je bila ključna u ostvarivanju određenih ciljeva.

Sam koncept s tri odvojene vile i velikim zajedničkim prostorom prepunim prirodnih ljepota te dijelova za animaciju čini Istriu Nuovu jedinstvenom za ugodan boravak do 34 osobe.

Istria Nuova - kompleks tri vile u Režancima koji probija granice luksuza

Zanimljivost je i da ovaj projekt od samog početka prihvaća nove trendove tržišta. Primjerice, plaćanje bilo kojom kriptovalutom, razvijanje cjelogodišnjeg turizma, konstantnu uslugu i brojne druge pogodnosti, koje su podigle ljestvicu.

Luksuzni turizam današnjice, kao i turisti treće generacije, imaju nove zahtjeve koji se baziraju na najvišem individualnom pristupu, boravku u autentičnom ambijentu, te naravno hrani. Najčešće su traženi vrhunski kuhari koji kuhaju u vilama.

Influenceri

U tri godine postojanja Istria Nuova je uspjela razviti koncept cjelogodišnjeg turizma kroz razne programe koji su bazirani na dugoročnom najmu.

Istria Nuova - kompleks tri vile u Režancima koji probija granice luksuza

Digitalni nomadi su stalni posjetitelji kojima ovdje sve odgovara, tu su i kompanije koje održavaju svoj team building, ali i obitelji koje si mogu priuštiti duži boravak.

- Influenceri su nova kategorija ljudi i zanimanja koji, htjeli mi to priznati ili ne, imaju jako velik utjecaj na tržište, trendove i sve što je važno za uspješan posao. Istria Nuova je već drugi put ugostila jednu jaku grupu sa sjevera Italije i s njima stvara jedan opet jedinstven proizvod baziran na stvaranju "INFLUENCE" destinacije u Istri. Xdestination i Istria Nuova stvaraju suradnju koja će se baviti okupljanjem velikih grupa influencera koji će boraviti u našim vilama, raditi svoj posao, zabavljati se i objavljivati Instagram priče, vlogove i objave, govori nam Jovanović.

Talijanske influencerice u Režancima

Početkom lipnja vile je na tri dana posjetila prva organizirana grupa od 34 influencera sa sjevera Italije baziranih u Milanu, koji je inače prepoznat kao centar mode, umjetnosti, trendova i turizma.

- Oni rade u svim tim industrijama i veoma su zahtjevni i traže stalno nove destinacije, kadrove i energiju za što bolje poslovanje. U prijevodu, njihovi postovi trebaju biti zanimljivi, intrigantni, atraktivni. Istria Nuova, ali i cijela Istra to nudi, istaknuo je Jovanović.

Osim uživanja u ljepotama Istre i Hrvatske, važno je da njihovi klijenti budu zadovoljni učinjenim, a povratne informacije govore da je bilo tako.

Istria Nuova - kompleks tri vile u Režancima koji probija granice luksuza

Xdestination i Istria Nuova su učvrstili svoju suradnju i u rujnu dogovaraju novo događanje s ciljem da se dovede novih 30 influencera s novih tržišta i industrija. Ovo je za Istria Nuovu jako važan i veliki projekt koji se za sada jako dobro razvija.

S eventom u rujnu zapravo je cilj da se održi ustrajnosti postojanja ovakvih događanja, ali i promovira priča tijekom cijele godine.

Dojmovi

Francesca Nardo, jedna od iznimno praćenih talijanskih influencerica koja mjesečno zaradi preko deset tisuća eura, jako je zadovoljna Xdestination projektom.

- Ove ljepote doista preporučujem. Klijenti čije sam brendove promovirala jako su zadovoljni, a ja sam se odlično provela. To je ljepota ovog načina života koji mora imati sadržaj, a ove vile ga pružaju, istaknula je Nardo koja je uživala u Režancima.

Istria Nuova - kompleks tri vile u Režancima koji probija granice luksuza

Ona trenutno na Instagramu ima 756.000 pratitelja, a brojka je nakon posjeta Istri narasla.

Među vrhunskim talijanskim influencericama koje su posjetile Istria Nuova vile bila je i Christina Bertevello koju trenutno prati 806.000 pratitelja na Instagramu.

- Cijela organizacija, aktivnosti, te naravno zabave bili su vrhunski. Želim sudjelovati u drugom izdanju ovog događanja, istaknula je Christina.

Ona je destinaciju iskoristila za promociju odjevnih kombinacija brenda za koji trenutno radi, te proizvoda za njegu kose i tijela.

Njezini klijenti su istaknuli da bi ova destinacija bila odlična za daljnju promociju budućih kolekcija.

Ostali sudionici ovog događanja su također poznate talijanske ličnosti koje su praćene diljem svijeta. Činjenica da je u jednom danu čak šest milijuna ljudi vidjelo objave 34 osobe govori da su ovaj posjet, ali i oni budući - pun pogodak.

*Sadržaj reailziran u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom

HTZ

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter