Izvršni direktor Regije 6 Hrvatske pošte
Gento Ante Musa: "Ne bježimo od toga da smo imali problema s dostavom pošiljaka, no sada smo stabilizirali situaciju. Zaposlili smo sedmero novih poštara na području Istarske županije"
Hrvatska pošta u posljednjih nekoliko godina prolazi kroz najveći investicijski ciklus u povijesti ovog poduzeća, vrijedan oko 200 milijuna eura. Uložilo se u nove poslovne prostore, među kojima i novi, suvremeni objekt na Kukuljanovu, veliki distributivni centar u Velikoj Gorici opremljen modernim strojevima za razradu paketa i pisama, uloženo je u digitalizaciju procesa, u zeleno poslovanje u sklopu kojeg je nabavljen vozni par od četiristotinjak električnih vozila s vlastitom mrežom punionica, diljem Hrvatske postavljeno je 300 paketomata. Istovremeno, čini se da nikad nije bilo više pritužbi i kritika građana na usluge Hrvatske pošte, od toga da poštara nema po više tjedana, da računi i pošiljke kasne ili uopće ne dolaze, da prije stiže pošiljka iz inozemstva nego što se distribuira krajnjem primatelju u Hrvatskoj, da pošiljke među gradskim kvartovima putuju po tjedan dana. Zašto je tome tako, ali i koliko se Hrvatska pošta uspijeva nositi s izazovima na tržištu rada i optimizaciji procesa, povod je našem razgovoru s izvršnim direktorom Regije 6, koje pokriva područje Primorsko-goranske i Istarske županije Gentom Ante Musom.