Antonela je predstavila urbane djevojke sa sela, koje poštuju tradiciju, ali vole i moderne kreacije, a Casa Matiki kraj Žminja bila je savršena kulisa za urbanu modnu oazu u ruralnom prostoru
Antonela Gregorović, dizajnerica brenda Showroom Antonela iz Vodnjana, dovršila je novu kampanju "La contadina" za kolekciju proljeće/ljeto 2018. Riječ je o kreacijama prikazanima na nedavnom Montura Fashion Destinationu u Splitu. Za izgled kampanje zaslužna je sama dizajnerica Antonela. Ona je predstavila urbane djevojke sa sela, koje poštuju tradiciju, ali vole i moderne kreacije. Centar Istre, Casa Matiki kraj Žminja bila je savršena kulisa za urbanu modnu oazu u ruralnom prostoru.
- Svugdje prisutna ljepota prirode dodatno je istaknula i u prvi plan stavila kolekciju ženstvenih krojeva, raznolikih volana, modrih tonova, bijelih tekstura te donijela jednu novu dimenziju "urbane mode", kazala je Antonela.
Dizajn slijede i kadrovi, za koje je zaslužna fotografkinja Ana Lorencin Buljan. Ona prikazuju djevojke kako bezbrižno uživaju, šire ljubav i dobre vibracije te su savršeno usklađene s prirodnim ljepotama. Volani kolekciji daju razigranost, a cik-cak obrubi su inspirirani istarskom narodnom nošnjom, ali ovog puta prikazani u modernoj verziji.
Zaštitno lice kampanje su Michelle Salome Kursar i Ania Biritteri koje su se odlično snašle nastupivši prvi put u ulozi modela. Šminku potpisuje Valentina Štokovac (Le Beauty Mansion), kosu Tedi Krakar (Hair +), a fotografije Ana Lorencin Buljan. (V. B.)