Nema milosti

NE MOŽE DO SVOJE MIROVINE Od 86-godišnje žene, koja jedva stoji na nogama, OTP banka traži da dođe po karticu. Pojašnjenje kako da ih kontaktira još je žalosnije

| Autor: Danijela BAŠIĆ- PALKOVIĆ
Arhiva G. I.

Arhiva G. I.


Teta ima 86 godina, jedva hoda, narušenog je zdravlja, a i zbog korone ne izlazi nigdje. Naravno da u ovoj situaciji suludo da sama odlazi i čeka red u banci. Moja teta se jedva drži na nogama i, nevezano za koronu, sad bi ona trebala sama doteturati do poslovnice. Zato sam ja pokušala dobiti nekog na telefon, ali nema šanse da se jave, poručuje Puljanka

"Ako vi uspijete dobiti kontakt telefon OTP banke, svaka vam čast. Danima pokušavam dobiti operatera na službeni broj namijenjen korisnicima banke, ali bezuspješno", požalila nam se Puljanka. Zvala je banku u ime svoje 86-godišnje tete, koja je na kućnu adresu dobila obavijest banke da dođe osobno u poslovnicu podignuti novu karticu. 

Na kućnu adresu

- Teta ima 86 godina, jedva hoda, narušenog je zdravlja, a i zbog korone ne izlazi nigdje. Naravno da u ovoj situaciji suludo da sama odlazi i čeka red u banci. Nevezano za koronu, moja teta se jedva drži na nogama i sad bi ona trebala sama doteturati do poslovnice. Zato sam ja pokušala dobiti nekoga na telefon. Zvala sam najmanje deset puta, dva dana za redom, ali nitko ne podiže slušalicu. Nakon što odsvira lagana glazba, snimljeni glas operatera ponavlja: "Svi naši djelatnici su nažalost još uvijek zauzeti." Namjera mi je bila zamoliti nekog nadležnog u banci da teti pošalju karticu na kućnu adresu i pritom im objasniti da se radi o ženi u poznim godinama koja ne može hodati, kaže Puljanka. Ljuta je što danima ne uspijeva stupiti u kontakt s osobom "od krvi i mesa" u poslovnici OTP banke. Dodala je da njena teta zbog cijele ove situacije ne može do svoje mirovine.

I mi smo pokušali u nekoliko navrata dobiti službeni telefon za korisnike OTP banke 0800 210 021. Uvjerili smo se u priču koju je iznijela čitateljica. Nakon što smo birali brojeve na koje nas je uputio govorni automat, do operatera ni nakon nekoliko pokušaja nismo uspjeli doći. Zašto se ne javljaju na telefone i mogu li izići ususret starici koja ne može fizički doći do banke, pitali smo OTP banku. Nisu baš pokazali neko suosjećanje. Štoviše, starici od 86 godina su poručili da, ako ih ne može dobiti na telefon, neka im se obrati na službeni e-mail! 

Kontakt centar

Iz banke su potvrdili da im kontakt centar uredno radi, ali da je ponekad zbog povećanog broja poziva moguće duže čekanje.

- Broj poziva je upravo i povećan zbog eskalacije epidemiološke situacije jer klijenti više ostaju kod kuće, pa molimo naše klijente za strpljenje ukoliko moraju dulje čekati. Napominjemo da je broj kontakt centra u potpunosti besplatan i klijenti nemaju nikakve dodatne troškove zbog čekanja. Također, ukoliko klijentica nije u mogućnosti čekati, postoji mogućnost i slanja upita na mail [email protected]. Nadam se da smo pomogli, odgovorila je Silvija Bareša iz OTP banke. Nažalost, pomogli nisu, jer i dalje ostaje nerazjašnjeno kako će gospođa doći do svoje kartice, a time i do mirovine.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter