Promotivna kampanja

"BOŠKARIN NA PJATU ISTARSKIH CHEFOVA" Iz AZRRI-ja poručuju "Jedimo kvalitetno i lokalno"

Promotivna kampanja osmišljena je na način da se zainteresirani ugostitelji i kuhari, čiji su ugostiteljski objekti ujedno i nositelji oznake kvalitete za meso istarskog goveda, prijave kao sudionici promotivne kampanje nakon čega na adresu stiže svima jednaki rez svježeg mesa boškarina prema izboru AZRRI-ja

| Autor: Anđelo DAGOSTIN
Arhiva G. I.

Arhiva G. I.


Agencija za ruralni razvoj Istre, u cilju poticanja konzumacije i popularizacije mesa istarskog goveda-boškarina, osmislila je promotivnu kampanju "Boškarin na pjatu istarskih chefova", putem koje želi dati podršku istarskim ugostiteljima u iznimno zahtjevnoj gospodarskoj situaciji te pružiti im pomoć u promociji vlastitih objekata. 

Autorsko jelo

U promotivnoj kampanji AZRRI poziva ugostitelje s područja Istarske županije da se uključe te na svoj jedinstveni način pripreme jedno autorsko jelo na bazi mesa boškarina. Promotivna kampanja osmišljena je na način da se zainteresirani ugostitelji i kuhari, čiji su ugostiteljski objekti ujedno i nositelji oznake kvalitete za meso istarskog goveda, prijave kao sudionici promotivne kampanje nakon čega na adresu stiže svima jednaki rez svježeg mesa boškarina prema izboru AZRRI-a.

Predviđeno je sudjelovanje 20 kuhara koji će pripremiti 20 osobnih jela u vremenskom periodu od 10 dana. Za sudionike kampanje to znači da onog dana kada na njihovu adresu stigne "paketić boškarina", imaju ukupno 10 dana za osmišljavanje i pripremu autorskog jela te da u istom roku putem email-a dostave tri fotografije jela, recept i način pripreme. Fotografije pripremljenih jela i pripadajući recept bit će objavljeni na službenim stranicama i društvenim mrežama Agencije za ruralni razvoj Istre i Edukacijsko gastronomskog centra Istre te na prijateljskim gastro portalima koji podržavaju ovaj projekt.

Promotivna kampanja "Boškarin na pjatu istarskih chefova" nadogradnja je postojeće kampanje "Boškarin na pjatu", kojom se upravo putem lokalnih ugostitelja i kuhara želi poticati upotreba lokalnih poljoprivredno-prehrambenih proizvoda Istre. Zato iz AZRRI-ja poručuju kako glavni moto ove promotivne kampanje jest "Jedimo kvalitetno i lokalno". Promotivna kampanja uvertira je u nadolazeći proljetni ciklus edukacijsko-kuharskih radionica, a ujedno i prilika za promociju lokalnih ugostitelja. 

Prijave od 30. ožujka

Svi zainteresirani svoje prijave mogu poslati na službeni email [email protected] do srijede 7. travnja do 15 sati. Formalni uvjeti sudjelovanja u promotivnoj kampanji biti će dostupni na web stranici egci.azrri.hr te na www.azrri.hr. Prijave pristigle nakon popunjenja kvote, bit će evidentirane za sljedeću promotivnu kampanju, koja će u slučaju većeg interesa biti ponovljena u narednom razdoblju.

Promotivna kampanja "Boškarin na pjatu istarskih chefova" ima za cilj potaknuti lokalne ugostitelje i chefove, čiji su ugostiteljski objekti ujedno i nositelji oznake kvalitete za meso istarskog goveda-boškarina, na korištenje mesa boškarina te lokalnih poljoprivredno-prehrambenih proizvoda u pripremi autentičnih autorskih jela. Putem kampanje, Agencija za ruralni razvoj Istre želi dati podršku istarskim ugostiteljima u iznimno zahtjevnoj gospodarskoj situaciji te pružiti im pomoć u promociji vlastitih objekata. Promotivna kampanja započinje danom prijave odnosno u utorak, 30. ožujka te traje do zadnjeg dana propisanog za dostavu traženih materijala od strane sudionika, odnosno do petka, 23. travnja do 15 sati.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter