(Snimio Milan Pavlović)
Italija je tradicionalno jedno od najvažnijih emitivnih tržišta za istarski turizam što dokazuje i više od 363 tisuće dolazaka i 1,7 milijuna noćenja talijanskih gostiju ostvarenih u prvih devet mjeseci ove godine. Lijepe su to brojke koje, smatraju u Turističkoj zajednici Istarske županije, uz kvalitetnu i ciljanu promociju na tom tržištu imaju i značajan potencijal daljnjeg rasta. Jedna od takvih aktivnosti bila je i ovotjedna prezentacija "Istra je sve bliža" u Muzeju kulture MUDEC u Milanu koja je privukla pedesetak novinara publikacija i internetskih portala specijaliziranih za enogastronomiju i putovanja, a na kojoj su, uz direktora regionalne turističke zajednice Denisa Ivoševića, ambasadori Istre bili "kraljica istarskog ekstradjevičanskog maslinovog ulja" Aleksandra Vekić iz uljare Mate i jedan od najboljih istarskih vinara Mladen Rožanić iz motovunskog hotela i vinarije Roxanich.
"Talijansko tržište je specifično jer je to individualno tržište, odnosno nemamo turoperatore s kojima možemo sklopiti posao i onda na tome bazirati svoje planove i očekivanja. Stoga je bitna ovakva neposredna prisutnost i komunikacija u kojoj nam pomaže suradnja s lokalnom PR agencijom koju smo sklopili prije dvije godine i koja nam otvara put u medije. Drugi dio prisutnosti su ovakve specifične tematske prezentacije poput današnje kroz koje želimo poručiti talijanskom tržištu i gostima da smo na svega nekoliko sati vožnje od njihova doma i da smo cjelogodišnja destinacija u kojoj mogu pronaći puno više od sunca i mora.", govoreći o strategiji promocije na talijanskom tržištu kazao nam je Ivošević. Istrani su u Milano, kaže, donijeli djelić "najboljeg što Istra ima", te im je u predstavljanju toga pomogao i jedan od najpoznatijih talijanskih chefova Enrico Bartolini koji je restoranima koje je vodio već donio osam Michelinovih zvjezdica.
Bartolini je stoga trenutno jedno od najznačajnijih imena na talijanskoj gastro sceni, a povezivanje s brendom koji je vrlo prepoznatljiv potencijalnim gostima dio je strategije kojoj je Turističkoj zajednici Istarske županije već dala odlične rezultate na bavarskom tržištu gdje su partnerstva, među ostalim, sklopljena i s nogometnim klubom Bayern iz Münchena i BMW-om.