Piše zvjezdan STRAHINJA

Negativna ocjena gostima

ilustracija

ilustracija


"Sve je suđe isprljano i ispremiješano u kuhinjskim ormarićima, čiste plahte su sakrivene u kupatilu, zaliha toaletnog papira za cijeli tjedan završila je u školjci, kanta je pretrpana smećem, smeća ima i u svakom kutku stana, pod tepihom, ispod fotelje, strah me i pogledati ispod kreveta…", priča nam iznajmljivačica stana nakon što je ispratila jedne goste i preostalo joj je malo vremena da stan pripremi za nove.

I u čemu je problem? To što su koristili suđe ili su potrošili toaletni papir? Problem je, objašnjava mi, što je dvoje turista boravilo u stanu samo dva dana, a uspjelo ga je isprevrtati i unerediti kao da su se puna dva dana samo time bavili.

- Nisam od onih što im brani da kuhaju, niti im posebno naplaćujem klimu, niti im mjerim koliko su vode potrošili jer sve to oni ionako plate, ali… Neka odu van, na more, ne plaćaju valjda ljudi smještaj u gradu da bi cijele dane bili u stanu i prebacivali šalice na policu gdje su bili tanjuri, a tanjure stavljali gdje su bili lonci i padele, koje sada ne mogu ni naći. Čak su i svim vilicama i svim žlicama u ladici zamijenili mjesto. Za koju su to brigadu kuhali? Kao da je u stanu bio mister Bean, priča očajna iznajmljivačica.

Iznajmljivači zbog korone nastoje što više smanjiti kontakte s gostima, čuju se telefonom, ključ im ostavljaju na određenom mjestu, s mnogima se ni ne vide. To je vrlo nezgodno, jer ako gosti naprave štetu, iznajmljivači trošak mogu namiriti samo ako reagiraju odmah. A imala je, kaže, i takav slučaj kada su joj razvalili novu "plazmu", mada su izgledali kao sasvim normalan, simpatičan i miran stariji bračni par.

- Sve radimo da dobijemo dobru ocjenu gostiju, sve im omogućimo i lijepo dočekamo, kaže ona. A mi kao laici sugeriramo da bi i ona njima sada trebala dati negativnu ocjenu.

- Trebala bih, ali takav odnos u našem poslu još nije uspostavljen.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter