Piše Mirjana VERMEZOVIĆ IVANOVIĆ

Divno i krasno

ilustracija

ilustracija


Neka se oštećeni putnik slobodno javi agenciji, refundirat ćemo mu sve troškove. Kad nazovu novinari, sve postaje lijepo i jednostavno, svi se problemi rješavaju. Tako je i s Puljanima koji su morali prespavati na Unijama, platiti put do doma i zakasniti na posao jer se katamaran Bišovo pokvario. Dok nam revoltirani Puljanin kaže da im se nitko u agenciji Catamaran line ne javlja na pozive i mejlove, suvlasnik agencije nakon poziva novinara promptno veli da nikakvih problema nema. On će, kaže, biti riješen.

I Puljani se nadaju da će biti tako. A ne, recimo, kao što je to slučaj s Veterinarskom ambulantom Pula koja skrbi o napuštenim mačkama na području bivše pulske općine. Ambulanta je, kako smo saznali i napisali u povećem članku, sklopila ugovor s općinama na Puljštini koje plaćaju zbrinjavanje životinja. To znači da odrasle steriliziraju i vraćaju na mjesto odakle su preuzete, dok se mačići preuzimaju, liječe i onda udomljuju. I to je sve lijepo i krasno napisano u povećem članku u Glasu Istre.

A onda, kad se mačka lutalica, i to skotna, pojavi u dvorištu na području općine Ližnjan, komunalni redar, koji bi to trebao evidentirati i pozvati higijeničare, kaže da se o lutalici morate pobrinuti sami jer općina ove godine nije predvidjela sredstva za takve slučajeve. Higijeničari u Veterinarskoj kažu da pitamo njihovog šefa. Kažu, svi zovu i tvrde da mačke nisu njihove. A pitanje je čije su. Šef se ne javlja. Nije sve tako lijepo ni glatko čak ni kad je napisano u novinama.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter