Surađujemo s dva, tri OPG-a i koristimo ono čega ima na terenu. Volimo i sami sebe iznenaditi te sad nakon devet godina mogu reći da smo na počecima probijali led, jer smo bili prvi street food restoran u gradu. Kad sam otvarala, jako sam se bojala, nisam bila sigurna kako će ljudi reagirati na vegetarijansku hranu i mogu vam reći da smo, bez ikakve reklame, postali vrlo brzo popularno mjesto, kaže vlasnica Mina
Voditeljica Elizabeta, vlasnica Mina i kuharica Sonja (Snimio Dejan ŠTIFANIĆ)
Devet je godina kako u Puli postoji ponuda vegetarijanske kuhinje, u tada prvom otvorenom street food restoranu, simpatičnog naziva Mini Mini. Smješten je u takozvanoj roza zgradi, a čini se kao da ih i ne treba posebno predstavljati, jer ih njihova klijentela, brojni Puležani kao i gosti grada, vrlo dobro poznaju. Neki od njih na svakodnevnoj razini uživaju u delicijama ove vegetarijanske kuhinje koja je visoko postavila standarde, a tamo se planira i zadržati. Kuhanje je, kao i svaki ozbiljan posao, konstantno učenje i napredak, a vlasnica ovog restorana Mina Gavočanov sa zadovoljstvom nam otkiva kako u njenom objektu to čine s lakoćom i posebnom inspiracijom, za koju nema naznake da će nestati.
- Mi smo svaki put malo drugačiji, zato što kad naručimo robu, pripremimo hranu od onoga što tog trenutka imamo. Surađujemo s dva, tri OPG-a i koristimo ono čega ima na terenu. Volimo i sami sebe iznenaditi te sad nakon devet godina mogu reći da smo na počecima probijali led, jer smo bili prvi street food restoran u gradu. Kad sam otvarala, jako sam se bojala, nisam bila sigurna kako će ljudi reagirati na vegetarijansku hranu i mogu vam reći da smo, bez ikakve reklame, postali vrlo brzo popularno mjesto, jer smo bili jedini koji smo imali takvu ponudu. Nama je bio cilj da ljudi imaju izbora i jedu manje u pekarama, a više kuhane marende na žlicu, veli nam na početku razgovora Mina koja je vrlo brzo shvatila da je na pravom putu.
Bacamo oko na tanjure koje serviraju i sve više nam postaje jasno da se naziv "Mini Mini" odnosi na mali, šarmantan prostor u kojem su smješteni, ali nikako na hranu koja nas svojim izgledom, obiljem i mirisom gotovo dekoncentrira u daljnjem razgovoru.
- Uvijek imamo svježe juhe, imamo i zelene maneštre, a glavni brend nam je šareni tanjur, koji se kroz ovih devet godina sa sastojcima jako puno mijenjao. Svaki dan se trudimo izmisliti nešto novo, a jako puno i improviziramo, opisuje nam Mina ukratko ono po čemu su najprepoznatljiviji.