Ilustracija (Pixabay)
U električnim automobilima ima manje komponenti nego u vozilima s unutarnjim izgaranjem. Dakle, barem teoretski, manje je trošenja pokretnih dijelova i, potencijalno, manje kvarova. No prema nedavnoj studiji američke tvrtke za istraživanje tržišta J.D. Power to je pogrešna pretpostavka – analizirani podaci i iskustva vlsnika pokazuju da električni automobili i plug-in hibridi zahtijevaju više popravaka u svim kategorijama nego vozila s motorima s unutarnjim sagorijevanjem, piše revija HAK.
Prema procjeni američke tvrtke za istraživanje tržišta, električni automobili zahtijevaju znatno više popravaka od motora s unutarnjim izgaranjem. Električni automobili i plug-in hibridi moraju tri puta češće u servisne radionice na popravke nego automobili s motorima s unutarnjim sagorijevanjem.
– Vlasnici najsuvremenijih, tehnički vrhunski opremljenih BEV i PHEV vozila bore se s problemima koji su toliko ozbiljni da svoje novo vozilo ostavljaju u servisima tri puta češće od vlasnika vozila na benzinski pogon – kaže Frank Hanley , viši direktor Auto Benchmarkinga u J.D. Poweru.
Razlozi bi mogli biti u novim i dosad neprovjerenim tehnologijama te softverskoj kompleksnosti navedenih vozila.