Erace opisuje Istru kao regiju izrazito bogate kulturne i prirodne baštine
Novinar Adam Erace stigao je u Istru u svibnju, a nakon sedam dana boravka izjavio je da je to ipak premalo za upoznavanje naše regije. Nije krio svoje oduševljenje najvećim hrvatskim poluotokom, opisujući Istru kao regiju izrazito bogate kulturne i prirodne baštine. Kaže da je, što se ističe i u uvodniku magazina, Istra na najbolji mogući način oborila sva njegova očekivanja i to na njegovom prvom putovanju izvan SAD-a nakon pandemije.
Otkrivajući Istru, njezinu povijest, ljude i priče, obišao je poluotok uzduž i poprijeko, priznajući nam da nikada na svojim putovanjima nije imao tako ispunjen raspored. Prepoznavši ponudu i proizvode vrhunske kvalitete, delicije nastale u spoju tradicije i modernog, u tekstu je opisao Istru riječima svojih domaćina vinara, lokalnih proizvođača craft piva i gina, o regiji fantastične pizze, ali i vrhunskih restorana s Michelinovom oznakom.
Direktor Turističke zajednice Istarske županije Denis Ivošević ne krije zadovoljstvo objavljenim.
Reportaža o destinaciji ispričana na čak devet stranica jednog magazina popularnog u svjetskim razmjerima fantastičan je uspjeh, no kada se povrh toga nadoda da reportaža predstavlja i cover story, priču s naslovnice medijskog turističkog lidera, doslovno ostavlja bez teksta! Govoreći u brojkama, ovo je ujedno i pozivnica njihovim čitateljima od kojih je čak 98 posto putovalo tijekom prošle godine, dok ih 97 posto posjeduje važeću putovnicu“.
Adam Erace, nagrađivani autor iz Philadelphije, svoje je radove objavio u više od 50 publikacija, piše o hrani i putovanjima, recenzira restorana za Fortune, koautor je nekoliko izdanja u domeni gastronomije.
Uz nakladu od 970.000 primjeraka, tiskano izdanje magazina prati više od 6,1 milijun čitatelja, digitalno 15,4 milijuna, dok na društvenim mrežama Travel+Leisure okuplja više od 14 milijuna fanova.
Kao dio grupacije Travel + Leisure, američki mjesečnik sa sjedištem u New Yorku svoje čitatelje, pasionirane putnike sa svih strana svijeta, potiče „da putuju više i da putuju bolje“, nudeći inspiraciju i sadržaje koji će im unaprijediti doživljaje i pretvoriti ih iznimna iskustva. Prvo izdanje magazina objavljeno je 1937. pod nazivom U.S. Camera and Travel, a današnji naziv preuzima 1971.