TURIZAM JE PRIČA DESTINACIJE

GIARDINO MARINO - OAZA U POMERU 30 METARA OD MORA: Vila za odmor u kojoj gosti u vrtu sami beru voće i povrće je - pun pogodak

Uglavnom nam dolaze obitelji s malom djecom i kao poklon njima, ali i svim gostima, brodom obiđemo Nacionalni park Kamenjak i otoke Ceju, Fratarski i Levan. Gostima to puno znači, a moj cilj je da kući odnesu predivnu uspomenu na godišnji odmor i sjećanje na domaćina kojem je stalo, kaže vlasnik kuće Bartolomeo Čivljak

| Autor: Ružica KORACA


U Pomeru se nalazi Holiday home Giardino Marino. Zapravo su to dva smještajna objekta s imenima po cvijeću - Violeta i Rossa. Jedan pored drugoga. Svaki je veličine pedesetak kvadrata, a namijenjeni su za četiri osobe.

Holiday home Giardino Marino nalazi se na Šćuzi. Veličina okućnice koja krasi ova dva objekta je 2.000 kvadrata. Okruženi su prekrasnom prirodom, mirom i tišinom koju svi koji posjete uvelike cijene.

Holiday home Giardino Marino (Snimio Marko Ivanović)

Da gosti doista uživaju, mogli smo se uvjeriti u komentarima na stranicama za iznajmljivanje.

"Smještaj i okolina izvrsni, domaćin jako ljubazan, pomaže savjetima i uslugama i više nego što je očekivano", komentar je austrijskih gostiju. "Odlično mjesto i izvrsno gostoprimstvo vlasnika", komentar je gostiju iz Češke.

"Smještajne jedinice su čiste, udobne i opremljene svim korisnim stvarima. Vanjski prostor savršen je za opuštanje, ima puno biljaka u vrtu, udobne ležaljke i veliki bazen koji je čist. Domaćin je bio izuzetno ljubazan, koristan i odveo nas je na mali izlet brodom. Parkiralište je veliko i osvijetljeno uličnim svjetlima", napisao je gost iz Slovenije.

Mladi gospodin

Ovo su samo neki od komentara koje smo pronašli na stranici za najam smještajnih objekata. Zapravo, takvi komentari čine razliku i izdvajaju kvalitetne turističke priče.

Turizam je priča destinacije, nešto što ne smijemo više uzimati zdravo za gotovo. Ovaj mladi gospodin, Bartolomeo Čivljak, vlasnik Giardina Marina, to ne čini. Daje sve od sebe kako bi pružio kvalitetnu uslugu u predivnom objektu nekoliko kilometara od Pule.

Holiday home Giardino Marino (Snimio Marko Ivanović)

Bartolomeo je od obiteljske ostavštine odlučio napraviti kuće za odmor u kojima će uživati turisti iz cijelog svijeta. Nakon završenog studija ekonomije i poduzetništva u Zagrebu odlučio je stečena znanja i vještine iskoristiti u poduzetničko-turističkoj priči.

- Ideja za iznajmljivanjem se počela realizirati na način na koji sam ja to želio i zamislio nakon studija, prije šest godina, 2015. godine. Želio bih istaknuti da mi je primjena stečenih znanja na fakultetu, poput marketinga, financija i ostalih predmeta, uvelike pomogla, priča nam Bartolomeo.

Holiday home Giardino Marino (Snimio Marko Ivanović)

- Dolazim iz velike i uspješne poslovne obitelji. Starija sestra mi je poznata poduzetnica, a također i ostatak obitelji, te sam nakon završenog studija odlučio preuzeti obiteljsko imanje, urediti ga i iznajmljivati, ali uvijek s drugačijom ponudom. S onime što sam smatrao da ovom području nedostaje, priča nam mladi Bartolomeo.

Holiday home Giardino Marino (Snimio Marko Ivanović)

Dizajn ovog prekrasnog objekta pripisuje cijeloj obitelji. Kako interijer, tako i eksterijer.

- Otac je svakako uvelike pomogao jer je njegovo iskustvo zapravo ključan faktor kod svakog segmenta poslovanja. Stil gradnje je tradicionalni istarski mediteranski. Prirodni kamen slagan rustikalnim stilom uz kombinaciju s drvenim gredama, kaže nam Bartolomeo.

Violeta i Rossa udaljene su od mora 30 metara, a ono što impresionira je pogled koji opušta. Iza vikendice se nalazi gusta borova šuma, što je za ljubitelje prirode svakako dodana vrijednost.

Holiday home Giardino Marino (Snimio Marko Ivanović)

- Iznad vikendice se nalaze park za djecu, teretana na otvorenom i tereni za odbojku i nogomet. Na vikendici se nalaze dva objekta za iznajmljivanje. To je odlično za primjerice dvije obitelji s djecom ili roditelje koji su u penziji, a dolaze na odmor s djecom, govori nam Bartolomeo svoja iskustva s gostima.

- Smještajni objekti su svakako vrijedni isticanja jer su okruženi prekrasnom prirodom. Poljoprivredna dobra koristimo za opskrbu naših gostiju. Dodana je vrijednost kada gost iz vrta uzme svježe i sezonsko voće i povrće. Ono je uključeno u cijenu boravka jer je njegova namjena da bude iskorišteno i ubrano čim sazrije. Gosti su time oduševljeni. Cvijeće je ukras koji pruža oazu mira. Zapravo ovo je idealno mjesto za odmor, posebice u vrijeme u kojem živimo, priča nam Bartolomeo referirajući se na koronu.

Na osami

Svakom gostu pridaje se posebna pažnju, cilj je upoznati ih s ljepotama našeg poluotoka. Ispričati što bi trebali posjetiti, a ono što ovaj mladi domaćin nudi besplatno svojim gostima je izlet brodom.

- Uglavnom nam dolaze obitelji s malom djecom i kao poklon njima, ali i svim gostima, brodom obiđemo Nacionalni park Kamenjak i otoke Ceju, Fratarski i Levan. Gostima to puno znači, a moj cilj je da kući odnesu predivnu uspomenu na godišnji odmor i sjećanje na domaćina kojem je stalo. Meni je ovo jedini posao i dajem sve od sebe da sve bude i više od onoga što gosti očekuju, priča nam vlasnik ove dvije smještajne jedinice.

Holiday home Giardino Marino (Snimio Marko Ivanović)

Bartolomeo u budućnosti želi da njihovi zdanje od 2.000 metara kvadratnih postane odredište za svadbena slavlja.

- U cilju proširenja ponude i sve veće ali i očitije potražnje je organizacija vjenčanja, djevojačkih večeri, slavlja rođendana na nekoliko dana, koji nisu klasični kao oni koje radite u hotelima i restoranima. Cilj je ovu specifičnu i posebnu destinaciju na osami i u blizini mora pretvoriti i kao destinaciju za ležerni party. Sestra Angela je vlasnica salona vjenčanica Angels Wedding a njezina kuma godinama organizira vjenčanja. Lf-vjenčanja su njezin projekt a naša buduća ideja, jer Istra je destinacija za sve, kazao nam je Bartolomeo.

Promocija Istre

Hrvatska gospodarska komora u suradnji sa Hrvatskom turističkom zajednicom podupire baš takve projekte. Istra i Hrvatska kao destinacije za vjenčanja.

- Turistička zajednica Istre vjeruje da se razvojem wedding proizvoda može znatno ublažiti sezonalnost turizma, ojačati pred i posezona te posljedično povećati prihode lokalne zajednice u razdoblju izvan glavne sezone, a istovremeno promovirati manje razvijena turistička područja kao i male poduzetnike, istaknuli su iz HTZ-a.

Holiday home Giardino Marino (Snimio Marko Ivanović)

Hrvatska gospodarska komora - Županijska komora Pula već nekoliko godina također provodi aktivnosti promoviranja Istre kao destinacije za vjenčanja. Naime, prije epidemije covida bio je prisutan trend organizacije vjenčanja na posebno atraktivnim lokacijama u Istri, a pritom je dio tržišta vjenčanja iznimno zanimljiv i strancima kao gostima u turističkom smislu.

- Kako industrija vjenčanja uključuje velik broj dionika različitih djelatnosti, važno je uspostaviti suradnju svih ponuditelja usluga i proizvoda te povezati ih i umrežiti na način koji će omogućiti da budu vidljiviji te pružiti veću kvalitetu usluga, a time i povećati potencijal Istre kao destinacije za vjenčanja. Pritom je bitna promocija Istre u gastronomskom smislu. Na taj bi se način stvorila najbolja reklama Istre u turističkom smislu, imajući na umu da mladenci, ali i njihovi gosti, potom postaju ambasadori turizma Istre. Treba istaknuti kako je promocija destinacija od strane mladenaca i njihovih gostiju putem slika i objava na društvenim mrežama nešto što se teško može postići komercijalnim kampanjama. Riječ je o iznimno velikom utjecaju na sve segmente u pružanju turističkih usluga unutar jedne destinacije i odličnoj platformi za građenje imidža destinacije, kazala nam je Jasna Jaklin Majetić, predsjednica HGK - Županijske komore Pula.

Ideja Bartolomea Čivljaka tako nailazi na plodno tlo.

- Sigurno je da će skora budućnost donijeti nove poslove i goste u ovom sektoru, goste koji s nestrpljenjem očekuju da svoje dragocjene trenutke provedu i dožive u Istri.

Pritom povratak zrakoplovnih veza znači i dovođenje novih gostiju i klijente za vjenčanja iz udaljenijih zemalja, istaknula je Jaklin Majetić.

*Sadržaj reailziran u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom

HTZ

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter