BORIS CEZNER

Ribolov za sjećanje: Mislio da je zakačio sidro pa je izvukao hobotnicu težu od 7 kilograma

| Autor: Boris Bulić
(Privatna arhiva)

Iz Rijeke nam se javio Boris Cezner, ribolovac koji je nakon što je skoro odustao od ribolova, uspio ostvariti ulov za sjećanje. Evo što nam je Boris ispričao o tom svom nesvakidašnjem ulovu:

– Toga sam dana otišao sa susjedom, kolegom ribolovcem Lukom Marijanovićem malo na more probati uloviti koju oradu.

More nije bilo baš mirno, ali kako smo to planirali cijeli tjedan, odlučili smo ipak isploviti oko 17:30 sati.

No već pola sata nakon što smo isplovili iz Voloska, valovi su se počeli pjeniti te smo se odlučili vratiti nazad, ispred lučice, da se sklonimo iza lukobrana dok se more malo ne smiri – priča nam Boris.

– Trudio sam se usidriti koliko je to bilo moguće bliže mulu, a da ne smetamo ribolovcima s obale i zabacio.

I tako sam na 25 metara dubine spustio kančanicu naješkanu lignjom.

Predvez je bio fluorokarbonski promjera 0.35 milimetara s 3 prame te Owner Cutting Point udicama veličine 1/0 – nastavlja Boris.

– I nakon otprilike desetak minuta sam osjetio lagano povlačenje štapa te sam udario kontru. Na prvu sam pomislio da sam zakačio dno, ali nakon par jačih potezanja sam osjetio da se to što sam zakačio malo podiglo od dna te sam nastavio lagano namotavati rolu pazeći da mi predvez ne pukne.

Budući da se osjetila samo težina na štapu, bio sam uvjeren da sam zakačio sidro ili nešto slično. Dok sam malo po malo potezao i namotavao rolu, štap Okuma Eclipz je bio skroz savijen.

Primijetio sam da su već sve oči ljudi s mula usmjerene prema nama te sam si pomislio koliki će smijeh sada biti kad izvadim nečije sidro.

Bez obzira što sam bio uvjeren da sam zakačio nešto potpuno bezvrijedno, zamolio sam kolegu da izvadi sak iz kabine za svaki slučaj.

A onda sam je i ugledao onako raširenu par metara ispod barke i ostao otvorenih usta.

Hobotnica i to ne mala, bila je sve bliže.

Dovukao sam je u doseg saka, kolega je uskočio, a rezultat sretnog ishoda se vidi na slici.

Na barci sam je odmah očistio te je očišćena imala ravno 7 kilograma.

Definitivno iskustvo za pamćenje – ispričao nam je Boris Cezner.