(Foto: Promo)
"Pristaješ mi kao dobar jeans" – stih je refrena pjesme "Jeans" pulske pop-pjevačice Lare Demarin, autorice glazbe i teksta novog singla prožetom slojevima pop-kulture. "Jeans" stiže uoči Međunarodnoga dana traperica kao čvrsto emocionalno sidro singla i generacije mlade pulske pjevačice. U svom novom glazbenom broju Lara donosi pjesmu koja je istovremeno i urbana i intimna, stilski zaigrana i tematski ranjiva, poput Salingerovog Holdena da je rođen s TikTok filterom i traper jaknom s bedževima omiljenih bendova.
Lara koristi "jeans" kao univerzalni znak – za ono što stoji uz tijelo i dušu, ali ponekad zna i žuljati. Upravo to sažima i njegov videospot. Inspirirana "mitologijom jeansa" pop kulture – od Springsteenove legendarne naslovnice za "Born in the USA", Bowiejevog "Blue Jeana", preko Lane Del Rey pa sve do domaćih Neki to vole vruće ("Jeans generacija") Elementala ("Romantika") i Danijela Popovića ("Ma daj obuci levisice") – pjevačica otvara prostor spoja glazbe, mode, identiteta i osjećaja.
Od Britney u niskim trapericama kao pop-simbola traperica i do Beyoncé u jeansu "Bootyliciousa", Xtine, Destiny's Child, Avril Lavigne, Gwen Stefani – traperice su kroz 2000-e bile statement. Lara, glazbenoestetski naklonjena ovoj eri, na tom valu gradi svoj svijet – u jeansu koji nije modni dodatak nego emotivna druga koža.
Traper je globalno sve – radnička uniforma, buntovni simbol, fashion klasik. Bio je zabranjen u školama 50-ih jer se smatralo da izaziva nered, da bi danas bio sinonim za svaki "effortless" outfit. Nosili su ga vojnici u slobodno vrijeme, filmski idoli, glazbene ikone, i da – svaki lik koji vam ikad sviđao imao je bar jedne traperice koje su im super pristajale. Lara pjeva snažno i jasno – o emociji kao svakodnevnom komadu odjeće.
Pjesma je dostupna na svim digitalnim servisima https://bfan.link/lara-demarin-jeans.