JOIE DE VIVRE

Poznata stilistica Editorijalom najavljuje devetu modnu reviju u Puli: Anja Stehlik uspješno stavlja Istru na modnu kartu Hrvatske

| Autor: Vanesa BEGIĆ
Editorial (snimila Ana Bolobicchio)

Editorial (snimila Ana Bolobicchio)


Dizajnerica Anja Stehlik donosi esenciju francuskog šika kroz novi editorial "Joie de vivre" kojim najavljuje spektakularnu devetu samostalnu reviju Stehlik fashion show. Revija će se održati 12. srpnja u Puli, ispred Arheološkog muzeja Istre.

Spoj povijesne lokacije, bezvremenskih komada muške i ženske odjeće donijet će i ovoga ljeta modnu rapsodiju.

Kolekcija se sastoji od stilskih segmenata, svaki s posebnom estetikom i pričom koja će voditi na putovanje kroz viziju "Joie de vivre".

Poetičan francuski izraz s lakoćom označuje uživanje u životu, a u viziji istarske dizajnerice Anje Stehlik modna igra postaje umjetnost. Umjetnost stvaranja, uživanja i življenja.

- U editorialu su predstavljene fluidne haljine sa suptilnim detaljima koji ističu ženstvenost. Neodoljiva igra boja i tekstura materijala stvara krojeve koji ističu siluetu žene. Ne čudi da se u kreacijama dizajnerice vole pronaći žene svih generacije koje odjećom vole iskazati svoju osobnost. Moda mora biti razigrana, kreativna i cjelovita. Priču je savršeno zaokružio muškarac sa stilom i stavom. Poznati pjevač Damir Kedžo pomno kreira svoj put. Specifičan glazbeni izričaj i ne odstupanje od standarda čine ga odličnim ambasadorom brenda O'dijelo koji vrlo sigurno osvaja domaće tržište, navedeno je u najavi.

U kampanji Damir Kedžo utjelovljuje šarmantnog i karizmatičnog muškarca koji vješto nosi duh francuske rivijere. Odijela u pastelnim mint i plavim tonovima predstavljaju Anjin dizajn u punom sjaju. Riječi hvale ima i Damir Kedžo.

"Na snimanju kampanje bilo je prvenstveno jako zabavno i spontano s dobrom energijom, što je meni i najbitnije kako bih se u potpunosti mogao prepustiti u ruke profesionalaca. U Anjinim odijelima osjećam se jako dobro i samopouzdano, a kad se čovjek u odjeći osjeća ugodno i lijepo onda nekako ima dojam da može sve. Jako sam zadovoljan fotografijama, mislim da smo ulovili esenciju O’dijelo branda i radujem se svemu što tek imamo za pokazati, veli Damir Kedžo.

Kampanju potpisuje perspektivna fotografkinja Ana Bolobicchio.

"Zanimljivo je kako se umjetnost stvara ispred naših očiju, kad se spoje pravi ljudi, prava lokacija i prava energija. Dočarali smo lakoću življenja, u prekrasnom gradu, savršene arhitekture, naglašavajući Anjine modne kombinacije koje kao da su stvorene kako bi pohodile najljepše europske gradove", veli Ana Bolobicchio.

Prvi put u sklopu manifestacije održat će se i panel na temu "Žena, kreacija i emocija" pod vodstvom Stiluete i moderatorice Marije Mažar. Panel će u fokus staviti ženu danas.

Modeli u kampanji su Damir Kedžo i Gabrijela Lovrinović, frizure potpisuje hair salon Artistic. Nakit i detalji dio su kolekcija Pula City Malla, naočale su dio ponude Vision centar Pula, a nakit je Argentum. Modeli nose Stehlik i O'dijelo kreacije dizajnerice Anje Stehlik.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter