U FAŽANSKOM HOTELU CHERSIN

Interdisciplinarni projekt Vedrana Šilipetra i Sama Tzare: OH, DA, DA… SMISAO BESMISLA

I jedan i drugi autor ovim su interdisciplinarnim multimedijalnim projektom pod nazivom Oh DA/ da ostvarili, svaki na svoj način, onaj posebni iskorak iz zone stvaralačkog komfora koji rezultira sasvim novim, svježim glazbenim momentom kod oba umjetnika. Time se Vedran Šilipetar, glazbenoj publici poznatiji kao Mor Roll na ispravan način odmaknuo od lakših nota, dok je Liviju nakon popa, rocka i etna ovo upliv u nove vode

| Autor: Lara BAGAR


Ako je sudeći prema onome što su u subotu u nesvakidašnje lijepom i ugodnom ambijentu fažanskog butika hotela Chersin promovirali glazbenici Vedran Šilipetar i Sam Tzar, iza čijeg se imena nalazi legendarni Livio Morosin, možemo zaključiti da je korona u ovom slučaju dobrodošla i rezultirala inventivnom glazbenom suradnjom.

I jedan i drugi autor ovim su interdisciplinarnim multimedijalnim projektom pod nazivom Oh DA/ da ostvarili, svaki na svoj način, onaj posebni iskorak iz zone stvaralačkog komfora koji rezultira jednim sasvim novim, svježim glazbenim momentom kod oba umjetnika. Time se Vedran Šilipetar, glazbenoj publici poznatiji kao Mor Roll na ispravan način odmaknuo od lakših nota, dok je Liviju nakon popa, rocka i etna ovo upliv u nove vode, čime oba autora imaju potencijala nametnuti se urbanijoj, široj i možda i inozemnoj publici.

Dadaizam

Oh DA/da zvuk je privlačan, rasplesan, zaigran i lako ulazi u uho, a tekst naizgled banalan ima svoju dublje značenje kojim se autori referiraju na dadaizam koji je aktualiziran alatima vremena u kojima je, prema njihovim riječima, nakon 100 godina od njegova pojavljivanja, opet aktualan. Stoga je i naziv ovog novoga dueta Oh da/DA. "U koroni smo imali dosta vremena. Bio nam je zabranjen rad te smo Livio i ja iskoristili vrijeme za nove vještine koje se ogledaju u ovom projektu. Dadaizam je došao nekako spontano. To je fenomenalan pokret. Živimo u vremenima besmisla, sve je rečeno, sve se ponavlja i ne treba otkrivati ništa novo, već se ironično poigravati postojećim. Vremena su čudna, i refleks na to je jedna nemoć i jedna dječja zaigranost, rekao je o novom projektu Vedran Šilipetar koji je i autor spota "I just wanna cry", nastao kao zbir grafika originalnih kolaža koje su podijeljene prisutnima na promociji.

Nova kvaliteta

Tu se zapravo i dogodio taj art moment Vedrana Šilipetra u kojem je u jednom projektu uspio spojiti iskrene strasti - likovnost i glazbu u umjetnički projekt koji je dosegao tu razinu zahvaljujući Liviju Morosinu koji u svojoj samozatajnosti zna uhvatiti "ono nešto" i biti ispred svoga vremena. O tome je na promociji rekao i ugledni novinar, nekadašnji urednik "Poleta" Sven Semenčić.

"Veseli me da vidim kako je njegova karijera išla u progresivnoj liniji. Livio je mogao ići jednim zacrtanim, možda unaprijed predvidljivim tragom, međutim on je to uporno odbijao. Tu smo se, kada smo surađivali, često i svađali oko toga jer Livio je uvijek bio ustrajan i dosljedan, plod toga je suradnja s Vedranom koji vidim sjajno vlada materijalom i to je jedan novi korak u tom smjeru. Livio mi je malo prije rekao da su Daft Punk mrtvi i da sada imate ovo, ja bih se na određen način s time složio, rekao je Semenčić pritom se osvrnuvši na Livijin opus kojim je dokazao da je kvalitetan autor najviše svjetske razine.

"Veseli me da se u svojoj daljnjoj karijeri susreće s mlađim autorima i stvarateljima poput Vedrana i to nam donosi ovu novu kvalitetu. Riječ je o interdisciplinarnom, multimedijalnom pristupu s utjecajem dadaizma, a suradnja Vedrana i Livija je nešto najkvalitetnije što se trenutno može čuti na ovom prostoru", zaključio je Semenčić.

Engleski jezik

"Volim raditi s mladim ljudima. Vedran i ja prepoznali smo jedno drugoga i shvatili da bismo mogli napraviti nešto drugačije od onoga što sam ja radio i što je on radio prije toga i da ide u nekom pravcu koji neće prepoznati mene i njega. U tom ludilu korone, pronašli smo dadaizam koji je jedno od rješenja na to - nema teksta. Sve je to kolaž. Sve je to uzimanje referenci. Jako mi je drago jer mi je probudilo nadu da ima vrijednosti i da se može raditi na tome. Dali smo van sebe što u normalnim vremenima ne bismo dali, ispalo je savršeno, rekao je o suradnji Livio Morosin na promociji i najavio nastavak suradnje "Ne znamo što će se time desiti. Ponudit ćemo Croatia Recordsu u nadi da će ovaj projekt dobiti put prema Europi, budući što je sve na engleskom, što mi moji stari fanovi zamjeraju", rekao je o novoj glazbenoj suradnji Livio Morosin na promociji u nesvakidašnjem lijepom ambijentu fažanskog hotela za što su se pobrinuli domaćini vinima, hranom i atmosferom. Dok se život ne vrati u normalu, spot se može pogledati na Youtubeu.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter