"Pijesak nošen vjetrom" pjesma je koja zvuči kao ljubavna ali izgleda da nije samo to. Sam refren asocira na osjećaj slobode koji se isprepliće s potisnutim emocijama pa se ta sloboda pretvara u svojevrstan bijeg od vlastitih osjećaja prema određenoj osobi
Gibonni u spotu "Pijesak nošen vjetrom"
Zlatan Stipišić Gibonni objavio je singl "Pijesak nošen vjetrom" kojeg prati spot u režiji Matka Petrića. "Pijesak nošen vjetrom" četvrti je singl Gibonnijevog EP-a "U po ure" koji su kasnije neki kategorizirali kao album, unatoč tome što traje pola sata. "U po' ure" ima pet pjesama od kojih su "Kiša", "Lažu fotografije", "Ko si da si" i sada "Pijesak nošen vjetrom" postali singlovi uz prateće spotove, tako da je kao singl ostala neobjavljena jedino pjesma "Mlijeko proliveno".
"Pijesak nošen vjetrom" pjesma je koja zvuči kao ljubavna ali izgleda da nije samo to. Sam refren asocira na osjećaj slobode koji se isprepliće s potisnutim emocijama pa se ta sloboda pretvara u svojevrstan bijeg od vlastitih osjećaja prema određenoj osobi. Pjesmu otvara moćna gitara Vlatka Stefanovskog, stalnog suradnika na Gibonnijevim albumima od kraja devedesetih. U kombinaciji sa svjetski glasovitom ritam sekcijom koju čine basist Pino Paladino i bubnjar Manu Katche, "Pijesak nošen vjetrom" najavljuje se kao prava demonstracija moći vrhunske ekipa glazbenika, rasna rock pjesma i jedan od budućih koncertnih favorita. Dojam pojačava violina Marka Ramljaka i zvuk masinqua, iza kojeg ponovo stoji Haddis Alemayehu Haddinqo. Aranžman uz Stipišića potpisuje Nikša Bratoš.
Spot za "Pijesak nošen vjetrom" kombinacija je animiranih i igranih dijelova. Redatelj Matko Petrić je s Gibonnijem snimio desetak spotova i uvijek mu predstavljaju poseban izazov.
"Jako mi je drago ustvrditi, kad se malo osvrnem iza sebe, da su ti spotovi prilično drugačiji jedan od drugog. Kod njega nema polovičnih rješenja i uvijek nastoji izvući maksimum iz suradnika. To i mene motivira. Tako je i ovaj spot raskošan primjer raznolikih situacija, likova, pejzaža, crtanih animacija, video animacija, a sve u cilju da se pogodi kemija pjesme što je meni kao glazbeniku najvažnije", kaže Petrić koji je i autor video animacija. Uz njega za kamerom je bio i Jovica Kozlica, crteže i animacije izradio je Dalibor Popović a u spotu se osim Gibonnija pojavljuju i glumice Dea Marija Računica i Manuela Šut.
Novi singl i videospot izlaze neposredno nakon nedavne najave velikog Gibonnijevog koncerta u zagrebačkoj Areni koji će se održati 8. ožujka, a za koji od početka prodaje ulaznica vlada izuzetno veliki interes, pa organizatori preporučuju Gibonnijevim fanovima da karte kupe na vrijeme. S obzirom da je Gibo iznimno popularan i u Istri, a zadnji put je u pulskoj Areni nastupio na zajedničkom koncertu s Oliverom Dragojevićem na kojem su promovirali album "Familija" i to još ljeta 2016., ne bi bilo pretjerano očekivati da ga u pulskom amfiteatru ugledamo opet, možda već iduće ljeto.