Ilustracija (Arhiva)
Sudjeluju izlagači iz cijele Hrvatske među kojima će se 11 njih predstaviti s 14 novih proizvoda. Riječ je o proizvodima koji će biti posebno vizualno označeni. Egzotično voće, ljuti chili umaci, medeni pripravci i suhomesnati proizvodi iz Dalmacije i Slavonije dio su šarolike ponude koje će građani moći kušati i kupiti
Tržnica je nova lokacija dugogodišnje uspješne gospodarske manifestacije Histria, prodajne izložbe hrane i pića koja će se u svom 26. izdanju od 5. do 8. lipnja odvijati u zgradi tržnice i kućicama oko nje. Sudjeluju izlagači iz cijele Hrvatske među kojima će se 11 njih predstaviti s 14 novih proizvoda. Riječ je o proizvodima koji će biti posebno vizualno označeni, a koji se premijerno predstavljaju na izložbi ili se po prvi put stavljaju u prodaju, a nisu na tržištu dulje od godinu dana. Egzotično voće, ljuti chili umaci, medeni pripravci i suhomesnati proizvodi iz Dalmacije i Slavonije dio su šarolike ponude koje će građani moći kušati i kupiti.
Pogođena lokacija
Predsjednica HGK- Županijske komore Pula Jasna Jaklin Majetić ističe da će cjelodnevna događanja oživjeti dio gradskog prostora predstavljanjem kvalitetnih i atraktivnih hrvatskih proizvoda, a manifestacija Histria uključuje niz edukativnih sadržaja te po prvi put i kuharske radionice. "Ova je manifestacija važna zbog gospodarskog aspekta, da se bolje vidi, ojača i potiče sve one koji se žele baviti poduzetništvom. Želimo da novi proizvodi budu detalji ove zanimljive gastro priče, ističe Jasna Jaklin Majetić.
Novina Histrije jesu svakodnevne besplatne kuharske radionice od 11 do 13 sati koje će u nootvorenoj edukacijskoj kuhinji na prvom katu zgrade gradske tržnice voditi renomirana imena istarskog ugostiteljstva - Denis Zembo, Robert Perić, Igor Ciceran, Nikola Vuković i David Skoko. Namirnice za radionice osigurat će AZRRI i Tržnica d.o.o., a u pripremi jela koristit će se i proizvodi nekih od izlagača na Histriji. Za sudjelovanje na kuharskim radionicama obavezna je prijava na telefon 378-100 ili e-mail: [email protected].
"Lokacija je pogođena, jer tržnica je trbuh grada. A ovih će dana tu biti Hrvatska u malom. Proizvodnja jedino ima smisla u kontekstu održivog razvoja turizma", kaže Nada Prodan Mraković, županijska pročelnica za turizam. I direktorica Turističke zajednice Pula Sanja Cinkopan Korotaj smatra da je ova manifestacija nova dodatna vrijednost turističke ponude grada.
"Nije prošlo ni mjesec dana od otvaranja kuhinje. Cilj nam je da u toj kuhinji uče svi - od najmlađih do profesionalaca, poručio je Renato Perc, direktor Tržnice.
Novi proizvodi
U sklopu manifestacije sutra u 12 sati u Hrvatskoj gospodarskoj komori održat će se predavanje "Branding - korak po korak stvaranje brenda" namijenjeno tvrtkama koje razmišljaju ili već rade na postavljanju brenda poljoprivredno-prehrambenih proizvoda. Okrugli stol pod nazivom "Trgovina u gradu" na programu je 6. lipnja u 12 sati u ŽK Pula. Na njemu će se okupiti predstavnici trgovaca i gradova koji će raspravljati o tome kako promijeniti trend zatvaranja ili nestajanja prodavaonica u gradskim središtima.
Formalno otvorenje izložbe hrane i pića Histria bit će sutra kada će se dodijeliti priznanja izlagačima novih proizvoda. Radno vrijeme štandova je 5. lipnja od 9.30 do 20 sati, 6. i 7. lipnja od 8 do 20 sati, te 8. lipnja od 8 do 15 sati.