poziv znatiželjnicima

Pulska filmska tvornica organizira radionicu zvuka u filmu pod vodstvom Tončija Bakotina

| Autor: Glas Istre
(Promo)

(Promo)


Pulska filmska tvornica poziva prvenstveno mlade, ali i druge znatiželjne na trodnevnu besplatnu Radionicu zvuka u filmu koja će se održati od 28. veljače do 3. ožujka, s početkom u 18 sati u Klubu PFT. 

Kroz uvodno predavanje otvoreno za javnost, uz voditelja radionice Tončija Bakotina (Ruzina Frankulin), polaznici će istraživati ulogu zvuka u filmu, ne samo kao pratitelja slike, već kao snažnog pripovjedačkog alata i nevidljivog nositelja emocija. Ujedno će analizirati kako zvuk mijenja doživljaj filma te kako sinkronizacija slike i zvuka može diktirati emociju i ritam priče. 

Drugo predavanje (u subotu u 16 sati) obuhvatit će ulogu zvuka u filmskoj industriji, njegovu važnost i funkciju od početnih priprema za snimanje, preko produkcije i postprodukcije. Fokusirat će se na osnovne aspekte tonske opreme, izazove snimanja zvuka na terenu te u studiju, kao i tehnike koje omogućuju njegovu preciznu integraciju s vizualnim sadržajem. 

Treći dan radionice bazirat će se na praktični rad kroz koji će polaznici primijeniti stečena teorijska znanja i iskusiti dinamiku hvatanja zvuka u različitim okruženjima, kako u interijerima, tako i u eksterijerima. Naučit će kako pravilno koristiti razne uređaje, mikrofone i dodatke, u cilju postizanja visokokvalitetnog zvučnog zapisa, ali i tehnike snimanja ambijentalnog zvuka u okolini, stvaranja M&E traka te uređivanja dijalog što je ključno za post-produkcijske procese. 

Za upis dovoljno je ispuniti prijavnicu OVDJE, najkasnije do petka 28. veljače u 12:00 sati. 

Dodatne informacije moguće je dobiti putem maila [email protected] ili broja mobitela 0955581853. 

(Promo)(Promo)

Tonči Bakotin predavač je glazbeno-tonske tehnologije, glazbenik i oblikovatelj zvuka,
programski voditelj studija Sensoria. Pohađao klasičnu glazbenu školu. Ubrzo nakon toga,
sredinom 90-ih, postaje član noise-elektro ambijentalno glazbene skupine Zidar Betonsky.

Nastupajući diljem Europe, odlučuje se na promjenu u svojoj glazbenoj karijeri i počinje skladati kao solo umjetnik (pod aliasom Ruzina Frankulin) koristeći kombinaciju elektroničkih i tradicionalnih instrumenata. Diplomirao je oblikovanje zvuka u Roterdamu, završio preddiplomski studij filma i videa na Umjetničkoj akademiji u Splitu, studirao na CISCO akademiji (Cisco Certified Network Associate) na Laboratoriju za telekomunikacije fakulteta za elektronički inženjering u Ljubljani.

Od 2002. djeluje kao predavač glazbeno-tonske produkcije (Roterdam, Singapur, Bangkok, Ljubljana, Zagreb, Split). Komponirao glazbu za kazalište i performanse u sklopu kolektiva Zidar Betonsky i Fractal Falus Teatar. Objavio elektroničku glazbu u SAD-u, Francuskoj i Njemačkoj. Kreirao i producirao projekte “Festival/Croatian Popular Music” (2017., 2021.), “Classica Transforma” (2021.), “Tête-à-tête” (2021., 2022.) Radio
kao urednik/oblikovatelj zvuka i/ili kompozitor glazbe za produkciju TV projekata te više
dokumentarno eksperimentalnih filmova “m.ocean” (2016. T. Bakotin), “Nigdina/Nowhere“ (N. Ružić 2018.), „Do Konca“ (N. Ružić 2019.), „Dad“ (V. Bilenjki 2019.), „Dok Smo Bili Tu/While We Were Here“ (S. Fradelić 2022.), „Horror Vacui“ (B. Poljak 2023).

Program je realiziran unutar projekta FeKaeM / Filmsko-edukacijskog kluba mladih kojeg
financijski podupiru Grad Pula, Hrvatski audiovizualni centar i Zaklada Kultura nova.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter