Gauda, Chanel torbica, rajčica…

Jeste li čuli za ukrašavanje hladnjaka? Ovo je novi bizarni trend na interentu

| Autor: Šarlota Brnčić
Ilustracija (Pexels)

Ilustracija (Pexels)


Ako vam je baš dosadno u životu i ne marite za zdravlje, ubacite koju plastičnu bundevu među sireve na policama

Društvene mreže su neiscrpna oaza trendova koji zalude njihove korisnike. I nekada je to sasvim u redu, inspirirati se nečim novim pa uklopiti trend u vlastiti život i stil, a nekad se trendovi nametnu samo zato da bi postali viralni. I na to smo navikli. Lansiranje različitih fora na dnevnoj bazi u svrhu promocije svega i svačega, postalo nam je dio svakodnevnice.

Ali, ako negdje treba povući crtu, to je onda kod ukrašavanja hladnjaka.

Naravno da je trend dobio i svoje ime pa se naziva “fridgescaping” odnosno “uređivanje hladnjaka”, a korijen riječi vuče iz pojma “landscaping” ili uređivanje krajobraza.

Gauda, Chanel torbica, rajčica…

Internet su tako preplavile fotografije i videosnimke interijera hladnjaka koji nalikuje kakvom muzeju, a ne komadu bijele tehnike koji služi za pohranu namirnica i očuvanje njihove svježine.

U čoporu Influencera koji su odlučili promovirati ovaj trend nalazi se i Tiffany Bishop čiji se videi o uređenju hladnjaka pregledavaju po nekoliko stotina tisuća puta na TikToku.

“Mislim da su ljudi zbunjeni. Misle da kada kupujem namirnice, ciljano kupujem i ostale dodatke”, kazala je Bishop za Elle Decor, referirajući se pritom na ukrasne staklenke, ruže i Chanel torbicu (nismo ovo izmislili) koja joj služi kao ukras u hladnjaku. Bishop objašnjava da je s ukrašavanjem polica u hladnjaku počela jer joj to mami osmijeh na lice.

Naravno, postoji i tematika ukrašavanja hladnjaka jer ne možete staviti bilo kakav buket i onda tvrditi da se bavite “fridgescapingom”, čega je svjesna i Bishop. Zato se njezini ukrasi mijenjaju u skladu sa sezonom pa hladnjak za Božić ukrasi kućom medenjaka, lizaljkama i vilenjacima…

Apsolutna nepraktičnost

Još jedan u nizu suludih trendova ne samo da (kao i svaki) vodi do pretjerane potrošnje (i novaca i vremena) na stvari koje vam doista ne trebaju u životu, nego pritom i onemogućuje hladnjak da radi ono što treba.

A to je da održava namirnice svježima na što praktičniji način s pomoću polica i ladica.

K svemu tome, dekoriranje hladnjaka je doista nepraktično, pogotovo za ljude koji imaju posao, djecu, partnere s kojima dijele dom, životinje, hobije… zapravo, praktično je samo za stvaranje sadržaja na društvenim mrežama.

Zamislite da prije spavanja poželite čašu mlijeka, pa se onako polupospani uputite do hladnjaka, otvorite vrata i time automatski upalite njegovo svjetlo koje služi za lakše snalaženje, a onda dok dođete do mlijeka, morate proći nekoliko prepreka.

Od uokvirenih fotografija i heklanih tabletića (koji su imali svojih pet minuta tijekom eurosongovske Baby Lasagna euforije i to im je bilo dovoljno) do buketa.

Poluotvorenih očiju pokušavate pronaći mlijeko, a pritom razbijete figuricu bundeve koja stoji na rubu police i simbolizira nadasve originalan i autentičan jesenski dodatak vašem interijeru.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter