Još uvijek aktualni Mercedes-Benz C-klasa četvrte generacije W205, predstavljen 2014. (upravo slavi šesti rođendan na tržištu), redizajniran je u ožujku 2018. te bi po planu potpuno novi, formalno, pete generacije W206, trebao stići na proljeće 2021.
Kako bi u sličnim gabaritima novi model bio komforniji i aerodinamičniji, dužina će s 467 biti povećana na okruglo 470 cm, širina će sa 181 biti povećana na 183 cm, a visina će biti smanjena sa 144 na 142 cm. Ostvarit će se rekordno nizak koeficijent otpora zraka od 0,24, što će poboljšati performanse i smanjiti potrošnju.
Zadržan međuosni razmak od 284 cm pokazuje da će se koristiti dosadašnja platforma, ali s povećanim udjelom čelika visoke (HTS) i ultravisoke (UHTS) čvrstoće bit će povećan na rekordnih 58 posto. To će omogućiti smanjenja mase od 55 kg, uz povećanje čvrstoće karoserije za 20 posto.
U pogonskoj paleti bit će isključivo 4-cilindarski turbo motori 2.0 s direktnim ubrizgavanjem, benzinac (M 264) i dizelaš (OM 654), koji potpuno mijenja, inače izvrsnog Renault-Nissanovog 1.6.
Snage će biti od 150 do 510 KS. Zanimljivo, Top Gun model Mercedes-AMG C 63, umjesto 4.0 V8 imat će 2.0 biturbo, koji je u dosadašnjem AMG A 45 razvijao 421 KS, s elektromotorom će biti boostan na 510 KS i 700 Nm. Bit će to razmjerno štedljiva “limuzinska ‘raketa”.
‘Zaslugom’ korona-kriza, cijene će, usprkos značajnim poboljšanjima ostati na sadašnjoj razini te će osnovni C 180 (u Njemačkoj) startati s 35.000 eura.
Ilustracija: Ulveaus, Autozeitung.de
Više vijesti iz automoto svijeta čitajte na Autoportalu.