Luksuzni Quarnero proizvodi
U studenome prošle godine u Milanu se održao Wellness Hospitality Conference, simpozij posvećen wellnessu kao sve značajnijem dijelu turističke ponude hotela, termi i spa centara. Iako je ovo tek druga godina da se ta konferencija održava, već je postala obavezna stanica svih koji imaju veze s wellness industrijom te događanje s izvrsnim mogućnostima umrežavanja među sudionicima. Konferencija je tako privukla 600 ljudi iz cijeloga svijeta, podržalo ju je 30 tvrtki partnera i 15 medijskih kuća.
Potpuna rasprodanost ulaznica ne čudi, s obzirom da je program ovog jednodnevnog događaja bio prepun talijanskih i svjetskih stručnjaka u polju spa i wellness industrije. Iznimno nam je drago da je sudionik i partner konferencije bio i hrvatski brend Quarnero, mali proizvođač certificiranih organskih ulja za njegu lica i tijela iz Ičića. Quarnero je imao priliku stajati bok uz bok renomiranim svjetskim brendovima opreme za spa, poput Lemi, Sothys, Comfort Zone, Biologique Recherche, da nabrojimo samo neke, i istaknuo se kao jedini certificirani organski i održivi brend.
Cijelu su konferenciju medijski popratili European Spa i Spa Business prenoseći zanimljive zaključke panel-diskusija i buduće trendove u wellness industriji. Wellness turizam je općenito u velikom porastu i gostima je jedan od omiljenih iskustvenih dijelova putovanja. Razumljivo, time rastu i očekivanja gostiju te se puno ulaže u taj sektor. Jedan od popularnijih termina koji se učestalo spominjao je dugovječnost o kojoj su raspravljali vodeći ljudi u industriji i medicinski stručnjaci. Zaključeno je da gostu treba približiti informaciju na koje sve načine zdravstveni wellness utječe na njegovu biološku dob. Ljepota se redefinira kao pomlađivanje, a spa centri moraju biti spremni integrirati znanost i inovaciju u svoju uslugu. Također, važno je da se terapeuti redovito educiraju i budu u skladu s novitetima u industriji.
Živjeti u skladu s ritmom prirode i koristiti prirodne blagodati poput kisika, svjetla, biljaka te kombinacije hladnoće i topline, na vrhu su ljestvice prioriteta za dugovječnost. Upravo na tom tragu su i vrijednosti kvarnerskog brenda Quarnero, pionira u održivosti i certificiranoj organskoj kozmetici, te člana organizacije Sustainable Spa Coalition. Ovaj brend s certifikatom NATRUE je napokon dočekao vrijeme kad je njihova filozofija postala trend u svjetskoj wellness industriji. “Jako nam je drago bilo čuti toliko pozitivnih komentara na našu filozofiju i sam proizvod. Od samih početaka Quarnera vjerujemo u snagu prirode i čiste, kvalitetne biljne sastojke, a sad su to prepoznali i voditelji velikih spa centara.” - rekao nam je Rešid Seferović iz Quarnera.
Osim voditelja svjetski poznatih hotela i spa centara poput Six Senses, Bvlgari Hotels & Resorts, Red Sea Global, na konferenciji su svoj znalački doprinos dali i arhitekti wellness centara poput Mattea Thuna i predstavnika studija Apostoli. Oni vjeruju da je upravo prostor wellnessa najljepši dio hotela.
Sa sigurnosti možemo reći da je budućnost wellnessa blistava i puna potencijala, a njihovi gosti očekuju vrhunsku uslugu, kvalitetan proizvod i prekrasno okruženje.