ZAGREB

Humanoidni robot Viktorija novi promotor turističke ponude Zagrebačke županije

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Najnovije inovativno rješenje Zagrebačke županija - humanoidni robot "Viktorija", predstavljen u subotu u prizemlju putničkoga terminala Zračne luke Franjo Tuđman u Velikoj Gorici, gostima pruža virtualnu šetnju (360 stupnjeva) kroz prirodne ljepote i kulturne znamenitosti te županije.

Putem panoramske fotografije daje uvid u turističke destinacije gradova i općina, eno i gastro odredišta, biciklističke rute i mnoge druge korisne informacije, a gostima, posebno onima koji žele iskusiti nova turistička odredišta, pruža personalizirano iskustvo putovanja, priopćila je Zagrebačka županija.

Interakciju s turistima Viktorija ostvaruje glasom, pokretom i tekstom, pružajući im tako više vrsta ekspresije.

Viktorija  'nova pomoćnica' Turističke zajednice Zagrebačke županije

Zagrebačka županija je i pokrenula pilot projekt humanodinog robota kao jednog od najuzbudljivijih tehnoloških dostignuća u turističkoj industriji posljednjih godina.

"Prepoznali smo mogućnosti humanoidnog robota koji u svijetu već mijenja 'lice turističke industrije', turizam čini dostupnijim, a svakom turistu pruža jedinstveno iskustvo putovanja", rekla je direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije Ivana Alilović, istaknuvši kako im je Viktorija 'nova pomoćnica'.

Župan Zagrebačke županije Stjepan Kožić rekao je da se Zagrebačka županija tijekom godina pozicionirala kao izletnička destinacija koja pruža snažnu protutežu ritmu 'ubrzanoga' Zagreba.

"Ovim simpatičnim robotom želimo na inovativan način pokazati što činimo u razvoju turizma, koja su naša stremljenja te kako poboljšati razvoj kontinentalnoga turizma. Hrvatska će status cjelovite turističke destinacije još konkretnije steći kad ojača kontinentalni turizam“, zaključio je Kožić, dodavši da je Viktorija jedan od primjera preobrazbe Zagrebačke županije u tzv. pametnu županiju.

Na predstavljanju je bila i Olivera Majić, zamjenica zagrebačkoga gradonačelnika koja je istaknula kako su srčanost i gostoljubivost temeljni čimbenici hrvatskoga turizma.

Direktor ljudskih potencijala zagrebačke Međunarodne zračne luke Ivan Damjanović smatra kako nije slučajno da se humanoidni robot predstavlja baš u njihovoj zračnoj luci jer je to odraz visokoga tehnološkog standarda usluga na koji su usmjereni i predano surađuju sa svim turističkim subjektima na promociji destinacija. U šaljivu tonu zaključio je kako vjeruje da će, "po isteku probnog roka od mjesec dana Viktoriji ponuditi i ugovor o radu na neodređeno vrijeme".

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter