IPAK SE KREĆE

Popuštanjem mjera kreću i sve masovnija putovanja: NIJEMCI ĆE IZDVOJITI VIŠE SREDSTAVA I VREMENA ZA ODMOR

Prema podacima HTZ-a najveći broj Nijemaca dolazi u Hrvatsku iz regija Bavarska (26 posto), Nordheim-Westfalen (20 posto) i Baden-Württemberg (16 posto). Što se tiče kriterija odabira, Hrvatska se među njemačkim turistima profilira kao destinacija gdje uživaju u suncu i moru, najčešće nas povezuju s odmorom za obitelji, opuštanjem i povoljnim odmorom

| Autor: Ružica KORACA
Idealna za odmor

Idealna za odmor


Početkom ove godine analiza instituta FUR potvrdila je kako Nijemci planiraju putovati čim to bude moguće, a za to će izdvojiti više sredstava i više vremena. Prema najavama, svoje će odmore rezervirati u zadnji trenutak, a prema istraživanjima najavljuju i kupnju nekretnina obzirom na sigurnost Hrvatske kao destinacije. Trenutno popuštanje mjera i nova olakšanja oko prelaska granice dodatno idu u prilog putovanjima.

Razgledavanje nekretnine

Kako većina Nijemaca, ali i općenito ljudi lani nije putovala izvan zemlje te obzirom na procijepljenost i očekivano poboljšanje situacije s pandemijom, ove se godine žele i dodatno nagraditi.

Prisjetimo se, prošle godine njemačka putovanja obilježila su nesigurnost i pad prometa, posebno za avionske destinacije Španjolska i Turska.

S druge strane, prema podacima njemačkog autokluba ADAC najveći su rast zabilježile Njemačka i Hrvatska. Nijemci su očekivano najviše putovali unutar vlastite zemlje, a kao alternativu su više nego inače birali Hrvatsku. Tijekom odmora u velikom broju su dogovarali razgledavanje nekretnine, a isto se očekuje i ove sezone.

Dostupnost automobilom za nekoliko sati vožnje i dobra epidemiološka situacija uvelike pomažu da se velik broj Nijemaca odlučuje za Hrvatsku, ističe Slađana Opačak, agentica pulskog ureda Remax Centra nekretnina.

- Kada analiziramo potražnju možemo reći da tijekom cijele godine konstantno dobivamo upite s germanskih tržišta za kupnju nekretnine i već za ovo ljeto imamo dogovoren velik broj sastanaka s potencijalnim kupcima. Ono što se traži su svakako kuće i stanovi na atraktivnim pozicijama poput prvog reda uz more, nadodaje agent Marko Rubbi iz rovinjskog Remax Centra nekretnina.

Prema podacima HTZ-a najveći broj Nijemaca dolazi u Hrvatsku iz regija Bavarska (26 posto), Nordheim-Westfalen (20 posto) i Baden-Württemberg (16 posto). Što se tiče kriterija odabira Hrvatska se među njemačkim turistima profilira kao destinacija gdje uživaju u suncu i moru, najčešće nas povezuju s odmorom za obitelji, opuštanjem i povoljnim odmorom. Prema dostupnim podacima, prošle smo godine u Hrvatskoj ugostili dva milijuna Nijemaca, a u konačnici je to iznosilo 60 posto prometa iz najboljih sezona.

Partnerska mreža

Nijemci i Austrijanci nam pozivima i upitima svakodnevno potvrđuju da postoji interes za Hrvatsku, ističu iz Remax Centra nekretnina.

Razvijena RE/MAX Europe mreža dodatno pomaže u dolasku do stranih kupaca kao i razvijena partnerska mreža u Njemačkoj i Austriji.

- Prisutnost naših nekretnina na vodećim germanskim portalima olakšava nam dolazak do kupaca, što prepoznaje sve više prodavatelja koji za prodaju nekretnine žele isključivo posredovanje naše agencije. Remax je internacionalno poznati brend što strani kupci izrazito vole kada biraju partnere za kupnju nekretnine, a jednako tako nam pomaže i sve bolje brendiranje Hrvatske. Ove zime je Hrvatska kao destinacija bila prikazana u tri emisije koje su bile prikazane u udarnim terminima: Kroatiens Inselwelt na NRD televiziji, First Date Hotel snimana u unutrašnjosti Istre - VOX TV i Die Geissens na RTL 2.

Iz Remax Centra nekretnina ističu da su i dalje najtraženije lokacije Istra i Kvarner. Prema podacima HTZ-a možemo primijetiti da na ovim područjima Nijemci i ostvaruju najveći broj noćenja. Prema dosadašnjem broju upita za nekretnine, iz najvećeg Remaxovog franšizera u Hrvatskoj vjeruju da bismo ove godine realno trebali imati veću posjećenost stranaca. Dva su argumenta za to: eventualna procijepljenost i iskustvo koje imamo iz prošle godine.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter