(Pixsell)
U samo 30 minuta, jednim klikom i potpuno besplatno pridružite se interaktivnom razgovoru Give Back and Stay Ahead of the Curve o tome kako tehnološki divovi brinu o našoj sadašnjosti – ali i budućnosti.
Nije tajna da tehnologija polagano nadrasta poimanje svijeta i razvija se kao samostalni entitet, a često možemo čuti da ljudski mozak teško prati njezin razvoj. Give Back and Stay Ahead of the Curve – The Age of Responsibility zato je naslov novoga izdanja interaktivnoga razgovora tijekom kojeg će se na službenoj Facebook stranici Dana komunikacija 21. listopada od 15 sati moći čuti zašto je tehno-optimistični stav koji njeguju odgovorne kompanije ključan – cilj je uspješnoga brenda osvijestiti odgovornost, stvarati u skladu s njom te osluškivati potrebe zajednice.
Napredak mora biti usklađen s čovjekovim stvarnim potrebama – a kako tehnološke kompanije brinu o tome da scenarij ostane pozitivan, moći će se čuti u razgovoru s voditeljicom marketinga Della za srednju i istočnu Europu Filipom Petrović i Antonijom Mandić. Poticajna radna okolina, briga o mentalnom zdravlju zaposlenika i afirmativnom ozračju u kojem svi mogu ostvariti svoje potencijale, kao i održivost kao konkretan korak koji ostavlja trag unutar zajednice – sve su to esencijalni čimbenici uspješnoga poslovanja i vrhunskog brenda, a u razgovoru ćemo saznati kako efikasno predstaviti misiju brenda i njome mijenjati svijet.
Organizatori DK festivala, koji je pogođen krizom, žele nastaviti podupirati tržište i rast na način na koji to najbolje znaju – dijeljenjem znanja – stoga je sudjelovanje u ovom online razgovoru potpuno besplatno za sve. Detalje pronađite na službenoj stranici www.danikomunikacija.com.
https://www.facebook.com/watch/?v=2791607227725898