I ove su godine Unilineovi su ski-stručnjaci pripremili posebno velik broj kvalitetnih i povoljnih ski-paketa, a njihova prodaja je krenula još sredinom lipnja. Sudeći prema broju ovogodišnjih rezervacija za najpoželjnije termine, najveći interes kupaca premoćno privlače francuska skijališta, no snažnu prodaju bilježe i Italija i Austrija
U siječnju i veljači na redu su najpopularniji skijaški paketi za obitelji uz program Bijeli tjedan
Nakon uspješno odrađene ljetne sezone vrijeme je za zimu i snježna uzbuđenja koja ona sa sobom nosi. Pravi stručnjak na tom polju, s višegodišnjim iskustvom organiziranja odmora na najboljim europskim skijalištima, je pulski Uniline, vodeća destinacijska menadžment kompanija u Hrvatskoj i regiji jugoistočne Europe.
Uniline je prije nekoliko godina postao ekskluzivni poslovni partner za Hrvatsku poznatog skijaškog brenda Ski fun, te je tim poslovnim potezom domaćim poklonicima toga sporta osigurana rezervacija skijaških paketa, smještaja, ski-karata i ostalih usluga u vodećim europskim snježnim odredištima.
Unilineovim je gostima putem portala skifun.hr jednim klikom osigurana iznimno velika ponuda smještaja u više tisuća objekata u više od 150 najzanimljivijih skijališta. Skifun.hr je posljednjih godina postao mjesto gdje najveći broj Hrvata odabire i rezervira svoja skijališta.
I ove su godine Unilineovi su ski-stručnjaci pripremili posebno velik broj kvalitetnih i povoljnih ski-paketa, a njihova prodaja je krenula još sredinom lipnja. Sudeći prema broju ovogodišnjih rezervacija za najpoželjnije termine najveći interes kupaca premoćno privlače francuska skijališta, no snažnu prodaju bilježe i Italija i Austrija.
Skijaška sezona tradicionalno započinje u prosincu s već dobro poznatim Ski opening programima, uz aranžmane koji nude samo smještaj i ski-kartu, ili one s dodatnim programom, kao što su testovi skija, nagradne igre, aktivnosti i nizom drugih pogodnosti.
U tom se segmentu ponudom i cijenom ističe Jahorina po izvanrednoj cijeni od 110 eura po osobi za tri noćenja i trodnevni skipass, te Balkan after ski partyem na skijalištu, besplatnim testom najnovijih modela skija HEAD i pićem dobrodošlice. Jeftinije od toga ove zime jednostavno ne može, kaže nam je voditelj Unilineove internetske prodaje Siniša Miljević.
"Od ostalih programa ističemo Ski opening Arabba sa svojim ogromnim izborom skijaških staza, gdje četiri noćenja i Skipass Dolomiti Superski za 1.200 km staza i Skifun programom događanja košta od 362 eura po osobi, te partijanerski opening na nama najbližem skijalištu Dolomiti Superski sustava - izvrsnom Drei Zinnen, gdje se tri noćenja i trodnevni skipass nude za već od 246 eura po osobi!", kaže on.
U siječnju i veljači na redu su najpopularniji skijaški paketi za obitelji uz program Bijeli tjedan. Uz kvalitetan smještaj i skijaške karte za cijelu obitelj, ovi paketi uključuju i Ski-fun školu skijanja. Tijekom tečaja djeca uz renomirane instruktore usavršavaju skijaške vještine, a roditelji mogu skijati sami. Miljević napominje kako uplata obiteljskih ski-paketa putem skifun stranice omogućuje neponovljive uštede, te da je plaćanje moguće do 12 rata kreditnim karticama.
"Mnoge su obitelji s djecom odabrale provesti školske praznike u veljači na snijegu. Apsolutni favorit u tom razdoblju je Bad Kleinkirchheim, vrhunsko skijalište za kombinaciju skijanja i termalnog opuštanja gdje je moguće rezervirati Bijeli tjedan već za 1.679 eura po obitelji. Paket uključuje smještaj, skipass koji je za djecu do 12 godina košta simboličan 1 euro dnevno, te školu skijanja za najmlađe. Tu je i San Martino di Castrozza i odličan hotel Pez Gajard koji sa svojim welnessom i manjim fitness centrom nudi brojne mogućnosti za opuštanje i održavanje dobre forme. Cijenom od 2.204 eura za obitelj, u što su uključeni smještaj, ski-karte, škola skijanja za djecu, besplatni WiFi, besplatno korištenje unutarnjeg bazena i besplatni natkriveni parking ovaj ponuda zaslužuje svaku preporuku", kaže Miljević.
Osim u skijaškom svijetu, Uniline je visoko specijaliziran i u ostalim sportskim segmentima, te posjeduje iznimna znanja i široku mrežu partnera s kojima realizira izrazito kvalitetne sportske projekte. U tom je smislu kompanija sa svojim partnerima Hrvatskom turističkom zajednicom i Hrvatskim olimpijskim odborom osmislila i provodi projekt "Sportska destinacija Hrvatska".
Projekt je u prvom redu usmjeren na prezentaciju Republike Hrvatske u svijetu kao sportsko turističke destinacije, što podrazumijeva postupno i sustavno otvaranje novih mogućnosti za intenzivnije korištenje sportske i smještajne infrastrukture Republike Hrvatske, kao i drugih raspoloživih resursa za bavljenje sportom sportaša i rekreativaca, i to svih dobnih kategorija od najmlađih do veterana, organiziranje sportskih natjecanja, sportskih ili uz sport vezanih manifestacija, te provedbu drugih programa koji doprinose promociji Republike Hrvatske kao sportsko – turističke destinacije.
Cilj projekta "Sportska destinacija Hrvatska" je sustavno i trajno mobilizirati kreativnu energiju svih čimbenika uključenih u razvoj turizma i sporta u svim dijelovima Hrvatske, kako bi se na tragu kvalitetne infrastrukture i prepoznatljivosti temeljene upravo na uspjesima sportaša stvorio i isporučio inovativan proizvod usmjeren najvećim dijelom inozemnom sportskom tržištu.