Snimiša Pavlović s novim proizvodima
Amazing, tasty, fancy... Na Tripadvisoru se mogu pronaći samo superlativi o ljupkom ribljem street food lokalu Hook&Cook koji se nalazi u samom središtu Pule, u Prvomajskoj ulici, na mjestu gdje se nekad nalazio poznati lokal Ruža. Usprkos, za domaće prilike, visokim cijenama, vrlo je brzo stekao širok krug poklonika koji obožavaju njihove burgere s odreskom od jadranske tune, srdele, kozice, kalamare i druge morske delicije pripremljene prema inovativnoj recepturi od svježeg, lokalnog ulova.
Velik broj obožavatelja stekli su kako među turistima, tako i među domaćim ljudima, koji su ljeti rado posjećivali njihov festival na medulinskom mulu, gdje su na ribarskim brodovima pripremali i nudili ukusna jela od friške ribe.
Hook&Cook nije samo riblji street food, riječ je o brendu iza kojeg stoje ribar Siniša Pavlović, vlasnik lokala i podvodni ribolovac Josip Urti, Marko Domgjoni i fotografkinja Ivana Vareško, koja kreira i promotivni video-materijal. Iako se lokal, nakon kakve-takve sezone, začinjene koronavirusom, zatvara upravo danas, u Hook&Cooku pripremaju novi projekt koji će predstaviti već ovog tjedna u Srpskom kulturnom centru, u sklopu okruglog stola o održivom razvoju koji priprema Zelena Istra.
U prosincu će, naime, na tržište plasirati šest tisuća konzervi srdele iz vlastitog ulova, a riječ je o pilot-projektu koji tek treba iskušati i vidjeti kakva će uopće biti njegova tržišna prođa.
Konzerve su već napunjene i još ih samo treba umotati u crnu ambalažu s prepoznatljivim logom, koja se još izrađuje. Medulinski ribar Siniša Pavlović, koji se u sklopu obrta Levan cijele godine bavi ulovom ribe, objašnjava da u ovom projektu surađuju s rovinjskom tvornicom Mirna koja je napunila konzerve.
- S Mirnom surađujemo još od 1994. godine: godišnje joj isporučimo oko 300 tona plave ribe, najviše, 95 posto, srdele. Brend Hook&Cook smo stvorili prije pet godina, a on je direktno povezan s ribarstvom i gastronomijom. Budući da se već 20 godina bavim ribarstvom, željeli smo dati dodatnu vrijednost proizvodu koji lovimo, znači našoj srdeli. Time bismo ujedno smanjili ulov jer bismo na kraju dobili jednak financijski rezultat kad bismo bolje prodavali konzerve. Imamo mogućnost godišnjeg ulova od 800 do 900 tona, a htjeli bismo to svesti na maksimalno 400 tona. Željeli bismo kvalitetnijom ribom i izradom konzervi sebi nadoknaditi tu razliku, čime bismo smanjili ulov i krenuli prema nekom održivom ribarstvu, objašnjava Pavlović.
U konzervama se nalazi jednodnevni ulov.
- Friška riba je odmah konzervirana. To je mali pilot-projekt i nije rečeno da nećemo nuditi veće količine. Mirna bi mogla proizvoditi puno više naših konzervi kad bismo osigurali prodaju. Ovo je više poklon nego proizvod koji bi se našao u širokoj prodaji u dućanima, kaže medulinski ribar.
Zasad, dakle, nemaju namjeru otvarati vlastiti pogon, već nastaviti dobru suradnju s rovinjskom tvornicom. Prodaja konzervi zasad će se odvijati u samom lokalu, koji će biti otvoren od 5. prosinca do kraja godine, paralelno s događanjima u sklopu manifestacije Prosinac u gradu, a moći će se naručiti i putem interneta.
Ideja je, veli Pavlović, da to bude svojevrstan suvenir koji će, otkriva, nuditi i u vlastitoj brendiranoj prodavaonici. Ona se upravo uređuje, također u Prvomajskoj, u prostoru udaljenom 30-ak metara od lokala, u kojem se donedavno nalazila prodavaonica cipela, odmah pored frizeraja Goga. Riječ je o gradskom prostoru koji su lani izlicitirali, a shop bi se trebao otvoriti idućeg svibnja, uoči nove turističke sezone.
- Tu će se nuditi proizvodi brenda Hook&Cook. Neće biti samo konzerve, nego i mornarske majice, kape, specijalizirane stvari za more i svakodnevnu upotrebu, kaže Pavlović, ne želeći otkrivati detalje ni imena dizajnera. Bit će tu pulska i zagrebačka priznata dizajnerska imena, kaže.
Ocjenjuje dobrom ovu ribolovnu godinu, što se tiče srdele, a kad je riječ o ugostiteljstvu - zadovoljavajućom, boljom nego što je očekivao. U svakom slučaju, neizvjesnosti oko korone usprkos, nada se boljoj turističkoj sezoni nego što je bila ova. Izrađuje poslovnu strategiju, a spomenutih šest tisuća konzervi bit će prvi test tržišta.