ŠPORKI STARI GRAD

NAJUŽI CENTAR PULE NA UMORU Turisti su otišli, grad je siv i pust. Poslovni prostori su prazni, zatvoreni su i štandovi s plastikom. Za koji dan nestat će i POSLJEDNJI TRGOVAC SUVENIRIMA I SLATKIŠIMA

| Autor: Mirjana VERMEZOVIĆ IVANOVIĆ
Siva Prvomajska, odnosno Ulica Sergijevaca (Mirjana VERMEZOVIĆ IVANOVIĆ)

Siva Prvomajska, odnosno Ulica Sergijevaca (Mirjana VERMEZOVIĆ IVANOVIĆ)


Za razliku od Kandlerove koja je s Katedralom, venecijanskim palačama i razlokanim kamenim pločama zadržala starinski štih, Prvomajska može baciti namjernika u stanje očaja. Štandovi s plastikom su zatvoreni, a za koji dan nestat će i posljednji trgovac suvenira i slatkiša izloženih u bačvama

I u najužem centru Pule postoji potreba za boljitkom, piše jedan čitatelj kojemu smeta neuređenost grada, a zapravo polazi od teze da bi svaki građanin, a ne samo gradske ili neke druge službe, trebao vlastitim angažmanom potaknuti uređenje.

Brinu ga okoliš, dvorišta, balkoni, terase i pseća kakica na ulicama. Podsjeća koliko na privlačenje gostiju utječe uređenost kuća za odmor, apartmana, plaža, ali i svaka žardinjera na ulazu u restoran. Trebalo bi se, poručuje, putem radija i televizije pozvati na uređenje privatne ili državne, gradske površine. Čak poziva da se netko od državnih službenika pozabavi kaznama i "za taj segment očajnosti."

Turisti su otišli i taj očaj našeg je sugrađanina mogao svladati ukoliko je jučer prošao Kandlerovom ulicom. Prazni poslovni prostori, zatvoreni nakon odlaska posljednjeg gosta, uz izuzetak pokojeg restorana. A kad nema ljudi u poslovnim prostorima, onda nema tko ni postaviti sve te žardinjere i ukrase ispred radnji. Štandovi s plastikom su zatvoreni, a za koji dan iz Prvomajske (Ulica Sergijevaca, op.n.) nestat će i posljednji trgovac suvenira i slatkiša izloženih u bačvama.

Svojedobno je gradska Turistička zajednica dodjeljivala nagrade vlasnicima najljepših izloga ne bi li potaknula i druge da se potrude i zasluže priznanje te, u konačnici, lijepim izlogom privuku mušterije. Taj je posao propao jer su nagradu uvijek dobivali isti: jedna prodavaonica odjeće i cvjećarna. Onda su u Turističkoj zajednici digli ruke i objavili da nagrada više nema smisla.

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter