TREND

JUŽNA ISTRA POSTAJE PET FRIENDLY DESTINACIJA: Kućni ljubimac postaje član obitelji i time produžuje pred i posezonu

Naši gosti koji dolaze u destinaciju su vrlo važni jer su spremni platiti i više zbog kućnog ljubimca, kaže direktor TZ-a Medulin Enco Crnobori

| Autor: Lara BAGAR
(Snimio Dejan Štifanić)

(Snimio Dejan Štifanić)


U Turističkoj zajednici Pule danas je predstavljen projekt South Istria - Pet Friendly koji su, uz financijsku potporu fonda za udruživanje HTZ-a od 175 tisuća kuna, zajedno realizirali turističke zajednice Klastera južne Istre (TZ Pule, Medulina, Fažane, Vodnjana, Ližnjana i Marčane) čiji su čelni ljudi predstavili novu turističku ponudu.

S obzirom na trendove i veliku potražnju za smještajem koji prima kućne ljubimce, projekt je realiziran s ciljem brendiranja cijele destinacije južne Istre prilagođene kućnim ljubimcima, istaknula je u uvodnom dijelu Sanja Cinkopan Korotaj, direktorica Turističke zajednice Pula. Tom je prilikom prezentirala i vizualni identitet novog turističkog proizvoda koji glasi South Istria Limitless, što na engleskom znači beskonačnost te je popraćeno i tim znakom.

Jako oglašavanje

Budući da je sve više nositelja turističkih usluga shvatilo koliko je važan pet friendly segment u razvoju turističke destinacije, promocija projekta bit će realizirana putem online oglašavanja (www.southistria.com i društvene mreže), ali i off-line, odnosno putem brošure koja je tiskana u nakladi od 15 tisuća primjeraka. Brošura sadrži sve bitne informacije za kućne ljubimce - od pet friendly objekata za odmor preko restorana i ugostiteljskih objekata koji prihvaćaju ljubimce pa do plaža, veterinarskih stanica i trgovina koje nude specijalizirane proizvode, istaknula je Melita Peroković, direktorica TZ-a Fažana.

Foto

Morena Smoljan Makragić, direktorica TZ-a Vodnjan istaknula je da je za potrebe promocije fotografkinja Ana Lorencin Buljan pripremila dojmljive fotografije, dok Medvid potpisuje video snimak na različitim lokacijama koje će biti korištene u promociji pet friendly destinacije Klastera južne Istre.

Svim ugostiteljskim i smještajnim objektima koji su iskazali interes za sudjelovanje u projektu bit će podijeljene posebno brendirane posudice za vodu te papirnate ekološke vrećice.

Table na plažama

Jelena Latin, direktorica TZ-a Marčana objasnila je da će se u brošuri i na tabelama za plaže nalaziti QR kod putem kojeg će se moći povezati na internetsku stranicu na kojoj će se nalaziti detaljnije informacije i ponuda unutar Klastera južne Istre.

Foto

"To je trend. Kućni ljubimac postaje član obitelji i samim time produžuje pred i pod sezonu. Naši gosti koji dolaze na destinaciju su vrlo važni jer su spremni platiti i više zbog kućnog ljubimca.", istaknuo je direktor TZ Medulin Enco Crnobori rekavši da će na plažama biti postavljene unificirane tabele.

U cilju promocije i ostalih segmenata turističke ponude unutar klastera na Internet stranicama biti će objavljeni svi drugi zajednički nadolazeći projekti poput trail i outdoor ponude, gastronomije, kulture i sl.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter