smještena u zaljevu Svetog Antona

NOVIGRADSKA MARINA NAUTICA OD LANI IMA NOVOG VLASNIKA - GRUPU MARINA 21: Novi vjetrovi u jednoj od najljepših hrvatskih marina

Grupa Marina 21 osnovana je nakon ulaska češkog investicijskog fonda Emma Capital u tržište nautičkog turizma u Hrvatskoj, a vizija i misija te nove grupacije u domaćoj nautici jest izgraditi mrežu luka nautičkog turizma koje će klijentima pružati visoku razinu kvalitete usluga neovisno u kojoj marini borave.

| Autor: Milan PAVLOVIĆ
(Snimio Milivoj Mijošek)

(Snimio Milivoj Mijošek)


Za razliku od većine drugih segmenata turističke ponude nautički turizam na Jadranu u prethodne dvije pandemijske godine u najboljem je svjetlu pokazao svoj ogromni potencijal i sjajnu perspektivu. Statistički pokazatelji na razini su onih iz najboljih godina, a interes tržišta sve veći, te nautička infrastruktura i kvalitetno upravljanje njome sve više dobivaju na značaju u svjetlu daljnjeg razvoja ovog dijela turističke ponude. Novu nautičku sezonu Istra i Hrvatska su dočekale s više od tristo novih vezova u novoizgrađenoj pulskoj Marini Polesani, ali i s novim nautičkim brendom Marina 21 koji ovu marinu povezuje s Marinom Trogir i s jednom od najljepših nautičkih marina na Jadranu, novigradskom Marinom Nautica. Grupa Marina 21 osnovana je nakon ulaska češkog investicijskog fonda Emma Capital u tržište nautičkog turizma u Hrvatskoj, a vizija i misija te nove grupacije u domaćoj nautici jest izgraditi mrežu luka nautičkog turizma koje će klijentima pružati visoku razinu kvalitete usluga neovisno u kojoj marini borave. Na taj će način, kažu, njihovi klijenti imati brojne pogodnosti i prilikom korištenja usluga svih ostalih marina iz sastava grupe Marina 21.

Kupnja i preuzimanje novigradske Nautice dovršeni su u srpnju prošle godine, te je, osim novih vlasnika, u marinu i hotel stigao i novi menadžment s bogatim iskustvom u vođenju i razvoju marina nautičkog turizma. Na čelu tog tima nalazi se Paulina Ilić, menadžerica koja već više od 15 godina uspješno upravlja trogirskom marinom, te se nametnula kao najbolji i najlogičniji izbor za najodgovorniju poziciju i u ostalim marinama koje čine grupu Marina 21. Nedugo nakon preuzimanja novigradskog nautičkog centra smještenog u zaljevu Svetog Antona definirani su i ključni ciljevi, a to su značajan zaokret u odnosu na dosadašnje poslovanje, bolji uvjeti za zaposlenike, te podizanje razine kvalitete svih usluga za klijete i goste marine.

Foto

Direktorica Marine Paulina Ilić (Snimio Milivoj Mijošek)

"Ključ našeg uspjeha su naši zaposlenici. Bez zadovoljnih zaposlenika, koji zajedno sa menadžmentom i vlasnikom veslaju prema istom cilju, ne bi bilo uspješnih i dobrih rezultata. Razne profesije i profili djelatnika koje zapošljavamo čine jednu jaku i snažnu cjelinu, čiji radni rezultati se reflektiraju kroz zadovoljstvo naših klijenata, kako hotela, tako i marine. Upravo zato što smo svjesni toga, plan novog vlasnika i menadžmenta je ulaganje u edukacije trenutnih zaposlenika, kroz razne seminare, osposobljavanja, tečajeve i radionice. Sva ljepota ljudi upravo leži u njihovoj različitosti. Posebno je zadovoljstvo i izazov stvoriti kompatibilne timove s naglaskom na osobnu različitost samih pojedinaca.”, kaže direktorica marine Paulina Ilić.

Odmah po dolasku novih vlasnika nastupile su i značajne promjene u smislu poboljšanja radnih uvjeta i prava zaposlenika.

"U prosincu prošle godine isplatili smo prvu božićnicu, u srpnju isplaćujemo regres, a uvedena je i isplata naknade za topli obrok, te naknada za trošak prijevoza. Lojalnost i višegodišnji rad u tvrtki nagradit ćemo isplatama jubilarnih nagrada, a tu je i poklon za svako novorođenče u iznosu 3 tisuće kuna koji će biti uplaćen na račun zaposlenika", kaže direktorica Ilić.

(Snimio Milivoj Mijošek)

Osim kontinuiranog ulaganja u zaposlenike, dodaje, u planu su i određene investicije koje se odnose na sami sadržaj marine i hotela. "Naravno, svi projekti koje ovdje provodimo, sva kratkoročna i dugoročna ulaganja, kao i investicijski planovi uvijek su usmjereni na podizanje razne usluge, sadržaja same lokacije, te se provode u sinergiji s lokalnom zajednicom i stanovništvom. Uvijek osluškujemo i potrebe i komentare naših korisnika, te smo upravo radi toga, prije početka turističke sezone, završili radove na izgradnji infrastrukturne optičke mreže, a sve kako bi osigurali brži i kvalitetniji Wi FI za naše goste. Veliki broj klijenata ima spaja odmor sa istovremenim radom, te je kvalitetan Internet njima izrazito bitan.”, kaže. Marina Nautica u Novigradu vrhunski je opremljena marina prve kategorije, s jedinstvenom školjkastom strukturom gatova. Raspolaže s 365 vezova u moru i s 50 suhih vezova, vrhunskim hotelskim smještajem te ostalim pratećim sadržajima. Marina Nautica je smještena na sjeverozapadnoj obali Istre u prirodno dubokoj i zaštićenoj uvali novigradskog zaljeva, jednom od najzaštićenijih zaljeva na čitavom Jadranu.

(Snimio Milivoj Mijošek)

Osim bogatstva sadržaja i vrhunske kvalitete usluge, koji do sada nisu postojali u nautičkoj praksi Hrvatske, marina Nautica posebnu pažnju posvećuje elementima povezanima s nautičkom kulturom življenja. Unikatna marina i atraktivni dizajnerski hotel, popraćeni vrhunskom gastronomskom i wellness ponudom pružaju sofisticiran doživljaj opuštanja. Marina i hotel Nautica, kao i svi ostali segmenti njihove ponude, stoje gostima na raspolaganju tijekom cijele godine. Taj sustav zapošljava 60 djelatnika raznih profila na pozicijama unutar Marine, hotelijerstva i ugostiteljstva. Zbog povoljnih klimatskih uvjeta, izvrsnog položaja i blizine državne granice popunjenost hotela je na zavidnom nivou tijekom čitave godine.

(Snimio Milivoj Mijošek)

Voditeljica hotela Nautica Biserka Đugum (Snimio Milivoj Mijošek)

"Hotel raspolaže prostranim sobama i apartmanima, od kojih neki imaju direktan pogled na samu marinu i more. Dodana vrijednost koja svakako privlači naše goste tijekom zimskog perioda je veliki wellness centar s unutrašnjim bazenom i raznim saunama, te vrsnim terapeutima koji nude niz opuštajućih tretmana te tretmana za uljepšavanje. Restaurant Navigare nudi bogat buffet doručak te razna a la card jela tijekom ručka i večere. Aperitiv bar se također nalazi unutar kompleksa gdje gosti mogu uživati u raznovrsnim koktelima prije same večere", kaže voditeljica Hotela Nautica Biserka Đugum.

(Snimio Milivoj Mijošek)

Osim cjelogodišnjeg rada, visoke popunjenosti i vrhunske usluge, dodaje, marina i hotel Nautica mogu se pohvaliti i oznakom te prepoznatljivošću o poticanju održivog razvoja "ConsumelessMed" projekta. "Ideja projekta koju je hotel prepoznao kao poticajnu jest odgovorno ponašanje u turizmu na lokalnoj razini radi poboljšanja ekološke održivosti usluga provedbom dobrih praksi. Postali smo dio mediteranske zajednice, koja valorizira prirodne resurse, usluge ekosustava, kulturnu baštinu te se usredotočuje na lokalno gospodarstvo i zajednicu", kaže Đugum.

Jedna od ključnih usluga marine Nautica jest pružanje kvalitetne usluge popravaka i održavanja plovila, te su u vođeni prvoklasnom razinom usluge i profesionalnosti koje u tom segmentu poslovanja pruža Marina Trogir odlučili u Novigradu preslikati taj model i način rada.

"Prvi dio investicijskog ciklusa obavljen je na servisnom platou i to kroz nabavku novih podupirača za plovila, servisiranje i provjera kompletne dizalice za podizanje brodova, odnosno 80 tonskog "travel lifta", te portalne dizalice za podizanje jarbola i ostalih popratnih tereta van broda. Uz to nabavljen je i novi viličar za popratne usluge, te povećana razine brige vezano uz ekologiju, zaštitu na radu i općenito uređenje servisne zone. Klijenti vole kada je servisna zona čista i uredna, jer je onda i takav odnos prema poslu", kaže operativni voditelj marine Franko Rojnić.

(Snimio Milivoj Mijošek)

Tranzicija za servisni dio, dodaje, potrajat će neko vrijeme dok se ne podigne kompletna razina usluge na nivo koji u Nautici namjeravaju postići.

"Znamo da smo na pravom putu, komuniciramo sa svim ozbiljnim serviserima na ovom području, te pokušavamo imati partnerski odnos sa svim kooperantima i serviserima kojima je važna kvaliteta usluge. Trendovi su takvi da se broj brodova povećava i da je velika potražnja za radnom snagom općenito u industriji popravaka brodica i jahti, pa je postalo problem naći kvalitetne radnike bez obzira na ponuđeni rang plaća", kaže Rojnić. Važan naglasak koji žele staviti i u ovom segmentu poslovanja je usmjerenost ka održivom i zelenom poslovanju koje je značajno kao jedan od glavnih alata za očuvanje Jadrana kao resursa za daljnji razvoj nautičkog turizma. Naime, kako kaže Rojnić, tehnologije se mijenjaju iz dana u dan, te se i tržište sve više okreće zelenoj tehnologiji. "Mi se to trudimo i namjeravamo pratiti pogotovo kad su u pitanju tehničke upute kod protuobraštajnih premaza plovila koji doživljavaju svakodnevne promjene u industriji i okreću se ekološki odgovornijim pristupima", zaključuje.

EMMA Capital Grupacija

EMMA Capital Group je češki investicijski holding koji je postao značajan investitor u Srednjoj i Jugoistočnoj Europi od osnivanja 2012. godine. EMMA ima tri glavne investicije: SuperSport koji je hrvatski lider u području sportskog klađenja, Premier Energy koji je dobavljač i distributer plina i električne energije u Rumunjskoj i Moldaviji, te Home Credit koji je jedan od najvećih svjetskih pružatelja usluga financiranja potrošača. Grupacija drži udjele i u nekoliko manjih poduzeća i to u poslovnim sektorima kao što su distribucija farmaceutskih proizvoda u Grčkoj, posredništvo u osiguranju, klinika za umjetnu oplodnju u Češkoj, dizajn kuhinja i opskrba kućanstava u Njemačkoj. Osim većinskog vlasništva u SuperSportu, EMMA je u kolovozu prošle godine u Hrvatskoj osigurala razvojni kapital brzorastućoj domaćoj tvrtki u području e-trgovine Bazzar.hr u kojoj je stekla 17 posto udjela, a krajem 2020. sudjelovala je i u posljednjoj fazi natjecanja za stjecanje udjela u najvećem proizvođaču smrznute hrane u regiji - Ledo Grupi. U domaćem nautičkom turizmu ovaj investicijski holding prisutan je od srpnja 2021. godine kad su stekli 100 posto udjela u tvrtki Sigma Poslovodstvo, nositelju državne koncesije za rad Marine Nautica. Stjecanje novigradske marine predstavljalo je važnu prekretnicu u ispunjenju EMMA-inih ambicija u sektoru nautičkog turizma, te su nakon toga s poduzetnikom Dankom Končarom dogovorili preuzimanje Marine Trogir, kao i partnerstvo u projektu hotelsko nautičkog kompleksa na sjevernoj strani Pulskog zaljeva u sklopu kojeg se nalazi i novoizgrađena Marina Polesana.

(Snimio Milivoj Mijošek)

Tri marine udružene u grupu Marina 21 pružaju usluge na vrhunskoj razini prilagođenu potrebama i potražnji klijenta. Kako bi postigli svoje ciljeve, angažirali su snažan i iskusan lokalni upravljački tim posvećen provedbi neophodnih promjena i unaprjeđenja.

(Snimio Milivoj Mijošek)

Marina Nautica Novigrad

  • 164 915 m² površine
  • 365 morskih vezova
  • 50 suhih vezova
  • 80 tonski Travel lift
  • servis brodova
  • benzinska postaja
  • Hotel Nautica 4 zvjezdice
  • Restaurant Navigare
  • Caffe bar S&Co.
  • bazen i wellness

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter