Prodornih plavih očiju, porculanskog tena, visoka i gracilna sa svega 23 godina u modi je skoro pola života. Iza sebe ima 10- godišnji staž u modnim vodama i karijeru o kakvoj mnogi sanjaju. Smirena, vrijedna, uporna s jasnim ciljem. Teško ju je uloviti od silnih domaćih i stranih angažmana. Trenutno nosi sve revije u Hrvatskoj i na popisima je kod svih dizajnera
Ona je lice koje je trenutno u modi. Svi je traže. I to doslovno. O tome potvrđuju mnogobrojne sjajne mirisne stranice ženskih domaćih i inozemnih modnih časopisa ali i titula najmodela Hrvatske 2018. koja je Puljanka Ana Lea Janžić prije mjesec dana osvojila u Splitu. Prodornih plavih očiju, porculanskog tena, visoka i gracilna izgleda kao sestra supermodela Belle i Gigi Hadid. Sa svega 23 godina u modi je skoro pola života. Iza sebe ima 10- godišnji staž u modnim vodama i karijeru o kakvoj mnogi sanjaju. Smirena, vrijedna, uporna s jasnim ciljem. Teško ju je uloviti od silnih domaćih i stranih angažmana. Trenutno nosi sve revije u Hrvatskoj i na popisima je kod svih dizajnera. Nosi Matiju Vujicu, Varteks, a lokalno dizajnericu i sve uspješniju modnu fotografkinju Ivanu Tomić čiji su editorijali nedavno postali prava senzacija u Americi. Uz to često putuje i na inozemne angažmane u Milano, London, Pariz, Dubai…
Laardesign - simbioza majke i kćerke
A kada je u Puli onda je na Punta Verudeli u njezinom concept storeu "Laardesign". Idemo na sigurno i nalazimo je u prekrasnom ambijentu concept storea. To je pak drugi dio njezine modne, poslove i nadasve obiteljske priče. S majkom Renatom velikom podrškom u karijeri, ljubiteljicom mode i arhitekture s istančanim osjećajem za estetiku i nesuđenom studenticom s položenim prijemnim Teksilno tehnološkog fakulteta, prije šest godina pokrenula je modnu liniju Laardeisgn. Naziv samog branda je skraćenica (ili možda točnije - akronim) njihovih imena - Lea Ana Renata. Bila je to neka unutarnja potreba. Naime, Lea se sa 16 godina u Londonu prvi put susrela s japanskom odjećom – interesantnim volumenima i krojevima i stalno je to pričala majci kojoj je japanski dizajn oduvijek bio tiha stilska patnja. Kao i sve žene, u potrazi za novim odjevnim komadom nisu mogle pronaći onaj pravi i odlučile su ga same stvoriti.
- Ja sam obukla jednom, mama drugi put i svi su nam rekli pa daj krenite i za druge, imate stila, priča o stilsko obiteljskoj simbiozi Laardesignu. Leu je mama bodrila da uđe u manekenski svijet, a zajedno stvaraju modnu priču koja svakom sezonom postaje sve veća. U nekoliko godina postale su prepoznatljivo ime na domaćoj modnoj sceni i zasigurno jedno od najjačih imena u Istri. Njihov concept store prava je oaza hrvatskog dizajna - odjeća LINK studija, Nade Doše, Igora Dobranića, Kany Coutura i ostalih. Jedine imaju Bombardelli torbe, malu beg, GBT torbe, a nakit od Ivana Miđića do Frajerice. Unikatno, originalno i hrvatsko. U moru brze jeftine mode, one su to osvježenje koje promoviraju hrvatski dizajn i slow fashion.
Dolazimo u trgovinu, u istom trenutku ulazi i ekipa Teatra Ulysses koje samo u njihovoj trgovini pronalaze naočale brenda IziPizi za predstavu "Tko se boji Virginije Wolf" koja ima premijeru na Malom Brijunu.
Haljine za kraljevsku obitelj
Premijeru toga dana ima i 4-mjesečni bostonski terijer Buggy koji poput vlasnice smireno odrađuje svoj prvi foto shooting za naš list. Rezultat pogledajte na našim stranicama.
Odlazimo na kavu. Naručuje kroasan sa čokoladom i stavlja smeđi šećer u kavu. Dakle, vrhunske manekenke jedu slatko. Onda mogu i obični smrtnici, zaključujemo s olakšanjem. A proporcije su idealne 86- 59- 89, no tu zaslugu imaju genetika i kontinuiran rad.
Oduvijek sam znala da ću biti manekenka. Kao dijete stalno sam gazila po fashion Tv-u na televiziji i gledala Giselle Buchen koja mi je bila i ostala uzor. Nekako sam se našla s njom. Bila je odbojkašica i sama je sve izborila i nije Kardashian, priča. Komentiramo fenomen Kardashian za koje smatra da su uništile modu i poimanje tijela.
Kažu da je život modela putovanje, ova 181 centimetara visoka Puljanka to potvrđuje. Krenula je sa 13 godina, a sa 16 se u Londonu dogodilo pravo vatreno krštenje kada je snimala reklamu za parfem koji se emitirao na britanskom televizijskom kanalu Channel 4. U Londonu je nosila zatvorene revije za članove kraljevske obitelji na kojima je nosila haljine od 10 tisuća funti. Veliki uspjeh dogodio se prošle godine kada je angažirana na stvaranju najnovije kolekciji pletenine Alexander McQueena koja je skrojena po njezinim proporcijama i prezentirana na Paris Fashion Weeku.
- Ja sam radila fitting. To znači da se po mom tijelu krojila kolekcija od 3D materijala s kojim bi se izradila haljina koja vizualno povećava grudi. Rekli su to sada stoji kako treba, a s ovim materijalom treba tako izgledati na svakom tijelu, odnosno prilagođavati se svakom tijelu," priča ona. No vrhunac je bio na Arab fashion weeku gdje je u vjenčanici zatvorila reviju Tonya Warda. Nosila je Renata Ballestru, Amatta i mnoge druge. U razgovoru u modi je danas svašta u igri", veli nam ona. "U istom danu na tri castinga u jednom sam trenutku premršava, u drugom imam prevelike grudi, a u trećem sam sportski tip. Primjerice Armani voli otkrivati nove djevojke i nova lica i nikada mu revije ne nose iste manekenke", objašnjava i otkriva nam da idealni bokovi više nemaju 90 centimetara, već 89. "Što manje to bolje. Zato se i traže sve mlađe djevojke koje se još nisu počele razvijati i širit se. Kada sazriju one odu u zaborav i opet dođu cure od 15, 16 godina," kaže Ana Lea koja je sasvim drugi slučaj. Njezino vrijeme je sada. Slaže se i najbolji modni kritičar Nenad Korkut koji joj je nedavno rekao "Lea ti si kao vino što starija, to bolja". A kada Nenad to kaže, onda je to - zakon.
Milano za početak, London za kraj
Zanima nas koliko se manekenska scena promijenila u tih 10 godina koliko je na sceni. "Nema više takvih kao što je Giselle. Odjednom su se pojavile Gigi i Bella Hadid. Kaiu Gerber čekalo se da napuni 16 godina pa je puštena u svijet. S duge strane traže se androgini modeli. Oni modeli 90-60-90 poput Claudie Schiffer i ostalih supermodela više nema. E to je bilo žensko tijelo i onda je došla Kate Moss, s neravnim zubima, bez oblina i promijenila naglavačke svijet mode, priča nam uz komentar da su modni centri popunjeni i da je utrka u manekenstvu ogromna. Milano u kojem je nekada po sezoni znalo biti dvije tisuće cura sada ima sedam tisuća svih vrsta - više se ne zna što se traži i tolika je navala. "Milano je odličan za početak karijere da djevojka osjeti kako sve to funkcionira, kako se treba izboriti za posao. Da osjeti konkurenciju, nauči komunikaciju i planiranje, jer je strpljenje važno i organizacija je iznimno važna prilikom fashion weeka kada se dnevno odradi 12 do13 castinga. Čekaš red, jer 300-400 cura je ispred sebe. Teško je to. Kada se prođe sve to, ostalo je lagano," veli nam i kaže da je glavni motiv za taj posao bio ljubav prema putovanjima, upoznavanje novih ljudi i, naravno, moda.
Od modnih angažmana ističe showroom kod Castora Montove i linju Mantu u Milanu, te je i kućni model Sare Bataglie. Uz to studira marketinško upravljanje na pulskom FET-u, a jedno i drugo zasigurno će objediniti u budućnosti gdje vidi sebe u marketingu modnog biznisa i razvijanju "Laardesigna". Na jesen se vraća u London, odakle je i sve krenulo.
- U Londonu se drži do modela. Ugovorom si vezan s klijentom koji te angažirao. Sve je strogo definirano. Ako se prekovremeno radi zove se agencija, ispunjava se formular u kojem napišem kad sam krenula kad sam završila, jesam li imala prijevoz do kuće. Drugačije je, bolje. U Milanu ima previše djevojaka, zaključuje smireno. Lijepa, pametna i poslovna.