Predzadnji dan 24. PUF - Međunarodni kazališni festival, preksinoć je odveo svoju vjernu publiku prvo u budućnost, potom u prošlost, a sve ih povezuje sadašnjost. Počelo je u Istarskom narodnom kazalištu - Gradskom kazalištu Pula predstavom "2062" u izvedbi Karle Kracht i Andrésa Beladieza. Ovaj španjolski dvojac na zanimljiv je scenski i scenografski način progovorio o svijetu budućnosti kao kapitalističkoj antiutopiji.
Dvorište Rojca bilo je mjesto zbivanja predstave "Kralj Ubu", rađene prema tekstu Alfreda Jarryja koji i dalje ne gubi na aktualnosti, čak i bez završne video kompilacije u kojoj vidimo Angelu Merkel, Donalda Trumpa, Vladimira Putina, Recepa Tayyipa Erdogana, Marie Le Pen i druge suvremene političke likove. Predstava je postavljena u režiji Gorana Jevtića koji tumači i glavnu ulogu te izvedbi beogradskog Festivala Dev9t.
"Kralj Ubu" priča je bez pozitivaca o koristoljubivom Ubuju koji ubija kralja i u Poljskoj zavodi tiraniju nad narodom koji mu pritom aplaudira dok ga on naziva "stokom govnarskom", da bi im potom porezima doslovce sjeo na grbaču i obračunao se sa svima koji bi za njega mogli predstavljati opasnost. Kako kaže,"sretan je onaj kralj koji ima bolestan narod, jer zdrav narod se buni". Kao što se kaže, "prokleto je doba u kojem ludi vode slijepe", ali to doba nije rezervirano samo za jedno razdoblje u povijesti, to doba se pojavljuje često. Vanjski zidovi Rojca koji podsjećaju da je ovdje nekad bila vojarna pokazali su se kao idealna pozadina, dok je aktualnost priče prepoznala i publika koja je kazališnu ekipu nagradila dugim aplauzom.
Osjećajni glas i gitara Elis Lovrić
Nakon dvije predstave, na red je došla glazba za što se pobrinula kantautorica Elis Lovrić svojim osjećajnim glasom i gitarom, praćena violončelisticom Bikom Blasko. Njih dvije bile su savršen izbor za nastavak ljetne noći pod zvijezdama u dvorištu kluba Kotač. (Mladen RADIĆ; Snimio Dejan ŠTIFANIĆ)