Zagreb se opet preselio u Rovinj, djevojke imaju sve veće tenisice (patike) a muškarci i dalje furaju sako u kombinaciji s običnom majicom i opet patikama (tenisicama). Ok, netko je stavio i košulju. Jer, kreativna industrija ne smije biti kreativna samo kada kupuje/prodaje ili osmišljava reklame, mora biti kreativna i modno
Nakon godinu dana pauze zbog, naravno, korone, u Rovinju je ponovo održan Weekend Media Festival i opet je sve u redu - svi su lijepi, mladi, zgodni i sjajno se oblače u skladu s najnovijim trendovima.
Zagreb se opet preselio u Rovinj, djevojke imaju sve veće tenisice (patike) a muškarci i dalje furaju sako u kombinaciji s običnom majicom i opet patikama (tenisicama). Ok, netko je stavio i košulju. Jer, kreativna industrija ne smije biti kreativna samo kada kupuje/prodaje ili osmišljava reklame, mora biti kreativna i modno.
Nije došao Slavoj Žižek koji je bio najavljivan i to je šteta jer bi bilo zanimljivo vidjeti kako bi se bard lijeve misli, da ne kažemo nekog modernog komunizma, snašao u areni u kojoj sve pršti od biznisa, podsjetnica i networinga. Drugim riječima, od kapitalizma.
Jer, kako kaže ona stara mudrost sa Facebooka, nitko nikad nije vidio osobu koja je platila kotizaciju, jer naravno, svih šalju firme. A ako šalju firme, onda treba nešto i raditi, pa makar šankirati do jutra i predstaviti to kao upoznavanje kolega i širenje vizura.
Ove godine se nije moglo feštati do jutra jer je, zbog korone naravno, radno vrijeme festivalskih zabavišta bilo ograničeno na 2 ujutro. Ali, kako saznajemo, a nije teško saznati, bilo je nekih neslužbenih partija pa tko se snašao snašao se, a tko nije, barem ga drugi dan nije bolila glava (jako).
Ove godine je bilo vidno manje ljudi nego inače, očito dakle zbog korone naravno, ali to je nekako bilo taman jer se moglo barem (polu)normalno doći do šanka i naručiti piće. I platiti pivo 40 kuna, ali za biti tamo - nije mnogo. A bili su mnogi znani i manje znani, što možete provjeriti i na našim fotografijama.
Živio Weekend, već se veselimo idućem!