ISTRAŽIVANJE BOOKING.COMA 

Hrvati bi otišli na volonterska putovanja, ali ih je strah


Novo istraživanje Booking.coma provedeno među 20,5 tisuće putnika otkriva da dvije trećine današnjih putnika iz Hrvatske (63 posto) smatraju da na putovanju ne uspiju uvijek iskoristiti sve prilike. Samo jedan od deset ispitanika iz Hrvatske (13 posto) nikad se nisu osjećali potpuno slobodnim i nesputanim na godišnjem odmoru. Unatoč tome, postoji snažna želja za nesputanim putovanjem kod tri četvrtine putnika iz Hrvatske (76 posto) koji žele uživati u svakom trenutku putovanja i putovati bez ograničenja.

Istraživanje Booking.com-a također je pokazalo da skoro dvije trećine ispitanika iz Hrvatske želi upoznati nove kulture, gotovo pola ispitanika iz Hrvatske želi kušati lokalne delikatese, 29 posto želi iskusiti boravak na nekom novom i drugačijem mjestu, a gotovo pola ispitanika iz Hrvatske tijekom putovanja želi upoznati nove ljude. Jezična barijera jedna je od čimbenika koji zabrinjava mnoge putnike. Pored toga putnici iz Hrvatske smatraju da ih sputavaju poteškoće pri pronalasku smještaja, a 31 posto brinu nepoznate situacije u kojima bi se mogli naći tijekom putovanja.

Gotovo pola putnika iz Hrvatske priznaje da tijekom putovanja često koriste tehnologiju koja im pomaže da rezerviraju smještaj ili prevladaju jezične barijere. Najpopularnija putovanja na koja putnici iz Hrvatske nisu otišli jer se previše boje, ali bi voljeli jednog dana uključuju volontersko putovanje, tajnovito putovanje u nepoznato, ronjenje s opremom, gastronomska pustolovina, život s lokalnim stanovništvom tijekom odmora.

Putovanja bez granica nisu rezervirana samo za mlađe generacije iako više od polovice (58 posto) putnika iz Hrvatske pripadaju generaciji od 18 do 24 godina starosti i namjeravaju volontirati na putovanju. Baby Boom generacija u Hrvatskoj ona od 55 do 64 godina starosti želi više pustolovina na putovanjima i dvoje od pet namjerava ići volontirati u drugu zemlju ili pronaći svoje pretke. Više od pola pripadnika Baby Boom generacije u Hrvatskoj išlo je na putovanje autom prošle godine, a 11 posto planira otići na takvo putovanje u budućnosti.

- Putovanja mogu ispuniti snove, omogućiti nam nova iskustva i u konačnici obogatiti naše živote. Osim što želimo povezati putnike s najboljim smještajnim objektima, također im želimo pružiti informacije i savjete o određenom odredištu, izjavio je Pepijn Rijvers, viši potpredsjednik i Direktor odjela za marketing u Booking.comu. (GI)

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter