dva smo svijeta različita

Donosimo popis stvari na koje boomeri ne bi trošili novac, a generaciji Z su svakodnevica

| Autor: Lucija Sučić
Ilustracija (Pexels)

Ilustracija (Pexels)


Kada su u pitanju financije i navike trošenja, mlađa generacija Z i takozvani boomeri uvelike se razlikuju. Naravno, na to je utjecaja imao kontekst odrastanja, kao i činjenica da su mlađe generacije odrastale u srcu tehnološke revolucije koja je itekako oblikovala njihovu potrošnju.

Dok oni na neke stvari neće niti trepnuti, kao ni pogledati koliko koštaju, starija generacija za te iste stvari ne bi dala niti centa. Kojem "klanu" vi pripadate?

1. Streaming usluge

Generaciju Z nećete vidjeti da čeka Dnevnik ili ima strpljenja za reklame na TV-u, već će rado dati pokoji euro za Netflix, HBO, Disney+ ili za pretplatu na kojekakvu drugu streaming platformu. Starije generacije svakako bi dvaput promislile prije plaćanja ijedne takve usluge, a kamoli bili pretplaćeni na njih nekoliko u isto vrijeme!

2. Dostava hrane

Ekipa koja dostavlja toplu i finu hranu na kućnu adresu postala je svojevrsni osobni kuhar generacije Z, jer je ta opcija brza, praktična i jednostavna – ali i skupa, ako je to dnevna praksa. Boomeri će gotovo uvijek odabrati ručak ili večeru skuhanu doma nego bilo kakav obrok u ili iz restorana – osim ako je nekome rođendan, tada kodeks to dozvoljava…

3. Kava

Macchiato, bilo onaj za van ili u kafiću, odavno premašuje iole pristojnu cijenu, no to ne sprječava generaciju Z u svakodnevnom ritualu. I na ovom polju će starija generacija odabrati prijatnu kavicu kod kuće, dok će sitniš za kavu alocirati za neki bitniji trošak.

4. Proizvodi za njegu kože

Tonici, losioni i serumi koje promoviraju influenceri odavno su dio velike mašinerije znane kao industrija ljepote, svijeta koji je generaciji Z veoma dobro poznat. Ne kažemo da ga boomeri neće tu i tamo posjetiti, no činjenica je da društvene mreže na kojima su mlađe generacije veoma često prisutne uvelike oblikuju njihovu potrošnju. S druge pak strane, boomeri se drže provjerenih proizvoda te su po tom pitanju – stara škola.

5. Najnovija tehnologija

Generacija Z s guštom će ugrabiti najnoviji iPhone ili laptop, dok će se boomeri držati starijih uređaja dok ne zakažu! Opet, radi se o odrastanju u dva posve različita svijeta, tako reći, pa to nije začudno, već je samo jedna velika generacijska razlika.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter