Biyosh

Kako je Istrijanka Đina Erceg pokrenula vlastiti brend prirodne kozmetike

| Autor: Mija Dropuljić
(Privatna arhiva)

(Privatna arhiva)


Po zanimanju inženjer građevine, s dugogodišnjim stažom u korporativnom svijetu u sektoru građevine, Đina Erceg je prava power žena.

Iako naizgled nespojivo sa strukom, uz arhitekturu i interijere, njena najveća strast i vječni hobi oduvijek je bio svijet kozmetike.

Dragocjeno iskustvo

„Uz posao, godinama sam se dodatno educirala, istraživala i proučavala sav dostupan materijal  te godinama izrađivala i testirala razne kozmetičke proizvode prvenstveno za sebe i obitelj, a s vremenom i za prijatelje.

Najčešće sam slušala rečenicu kako je određeni proizvod odličan i kako „bi još“ te kreme, tog seruma. I tako se rodila ideja o imenu brenda BiYosh („BIJOŠ“) a sve dalje je bio logičan slijed u razvoju i legalizaciji brenda“, započinje svoju beauty priču simpatična poduzetnica.

Nastavlja da je sve navedeno u periodu od više od osam godina bilo ogromno i dragocjeno iskustvo u procesu stavljanja brenda na tržište, a ponajviše u formuliranju i definiranju samih proizvoda.

Na ljeto 2023. godine u partnerstvu s Hrvojem Glavicom, stavljaju na tržište svoju prvu kolekciju kozmetičkih proizvoda.

Kvaliteta sastojaka na prvom mjestu

Glavni fokus u stvaranju linije proizvoda bio je na kvaliteti sastojaka, bio kompatibilnosti e pomno biranoj sinergiji u formulacijama kako bi se postigla maksimalna učinkovitost proizvoda. Bez nepotrebnih dodataka, bez visoko alergenih elemenata te bez štetnih sastojaka, takozvani „clean“ proizvodi.

„Neke od aktivnica koje su sastavni dio naših proizvoda, a koje je vrijedno spomenuti jer rade nevjerojatne promjene na koži svakako su, eliksir fermentiranog meda, post biotici, bakuchiol (bio-retinol), inkapsulirani i najstabilniji oblik vitamina C, panthenol, ceramidi, alantin, hijaluronska kiselina, biljna ulja pulpe vučjeg trna, šljive, phytosqualane, nilotica, najfiniji oblik karite maslaca i drugi“, otkriva Đina.

U potpunosti hrvatski proizvodi

Kao što je već naglasila, osim pomno biranih sirovina odnosno aktivnica jednako je bitna sinergija kojom ih spajaju i koja posebno utječe na djelotvornost samog proizvoda. Najponosniji su što je Biyosh hrvatski brend sa svim procesima koji se odvijaju u Hrvatskoj.

„Najviši standardi u proizvodnji osiguravaju se na svakom nivou procesa. Od istraživanja, kontrolirane nabavke atestiranih sirovina i ambalaže, testiranja i ispitivanja proizvoda u ovlaštenim laboratorijima pa sve do proizvodnje istih u specijaliziranim laboratorijima za proizvodnju kozmetičkih proizvoda uz dodatni interni nadzor.

Iskreno, staviti proizvod na tržište, dugotrajan je, zahtijevan i skup proces uz puno izazovnih trenutaka, posebno istraživačka faza, ali ništa se ne može mjeriti sa srećom zadovoljnih kupaca i svakodnevnim dokazivanjem djelotvornosti proizvoda“, s ponosom nam otkriva.

Trenutno u ponudi imaju kolekciju kojom se zaokružuje njegu lica, ulje i gel za skidanje šminke i čišćenje lica, uljne i bezuljne serume za dodatnu njegu, te kreme za lice za zaštitu i njegu lica.

Teško, gotovo nemoguće joj je izdvojiti jedan najdraži proizvod jer su svi svjesni koliko je vremena, novaca, znanja i truda utkano u svaki da bi danas na tržištu bili to što jesu.

„Ali, jako smo ponosni na Honey face wash gel za čišćenje lica.

Formulacija koja u sebi sadrži eliksir fermentiranog meda te nakon svakog pranja balansira pH vrijednost i jača mikrobiom kože tako da pranjem ne oštećuje već naprotiv jača kožnu barijeru. Ovo naglašavamo jer je najčešći uzrok neželjenih kožnih promjena i stanja neadekvatna kozmetika za čišćenje lica kojom se narušava zaštitna kožna barijera“, pojašnjava Đina.

Nastavlja kako im je definitivni bestseller od samog početka uljni serum, Miracle beauty oil s 1% bakuchiola u phytosqalaneu uz dodatak postbiotika i biljnih ulja.

Svilenkasta, lagana tekstura s aktivnicima koji vidno regeneriraju kožu, potiču stvaranje kolagena i elastina te postižu čvršću i zategnutiju kožu te post biotici za jačanje mikrobioma kože za zdravu, jedru i sjajnu kožu.

„Zatim Hyaluronic booster, sa savršenim spojem hijaluronske kiseline, bepatena i inkapsuliranog vitamina C za maksimalnu hidraciju i vidno pomlađivanje kože sa svakim nanošenjem.

Od kremica bi izdvojili Youth-boost lux krema, kremu luksuzne, svilene teksture s aktivnicama koje izuzetno pozitivno utječu na vitalnost kože, smanjuju bore, dehidracijske linije, potiču proizvodnju kolagena i elastina, te općenito pomažu da koža izgleda mlađe, zategnutije, zdravije i da ima onaj predivan glow“, otkriva nam.

Biyosh stavlja fokus na etički aspekt testiranja proizvoda

Ni jedan Biyosh proizvod nije testiran na životinjama i to je načelo kojeg se oduvijek drže bez iznimke i tako će i ostati, a Biyosh se ponosi i FSC certifikatom (kratica organizacije Forest Stewardship Council koja promiče i certificira odgovorno gospodarenje svjetskim šumama).

Sva pakiranja s tom oznakom dobivena su od drva iz šuma kojima se odgovorno gospodari. FSC promiče održivo, ekološki prihvatljivo, ekonomski prihvatljivo i socijalno pravedno gospodarenje što konkretno znači da se broj posječenih stabala zamijeni istim brojem novo zasađenih.

„Naša misija i obaveza u sklopu održivog razvoja i posvećenosti okolišu jest ekološki prihvatljiva marka i istinski vjerujemo da ćemo s vama koji podupirete naša nastojanja moći i dalje biti ponosni na naše zelene i prostrane šume”, s ponosom govori Đina.

Raznolikost proizvoda za svakog kupca

Beskompromisna filozofija kreiranja proizvoda su clean proizvodi visokoučinkovitih formulacija koji jačaju kožnu barijeru, održavaju optimalni mikrobiom kože te sveukupno stvaraju aktivno okruženja za dugoročni samoodrživi razvoj zdrave kože.

„Svi naši postojeći i budući proizvodi imaju iste osnove: optimalni pH balans i bio kompatibilnost proizvoda, sastojci srodni koži te oni koje koža voli i prepoznaje, niska molekularna struktura i teksture koje se dobro i kvalitetno upijaju te učinkovite aktivnice koje stvaraju okruženje za razvoj zdrave kože.

Naglasak je na postizanju zdrave kože, balansiranog mikrobioma, otporne kožne barijere a ne isključivo na kratkoročnom rješavanju posljedica određenih negativnih stanja kože ili prirodnih procesa“.

Biyosh oduvijek slavi ljepotu pojedinca bez obzira na godine i spol. U brendu čvrsto vjeruju kako je najljepša koža – njegovana koža, točnije ispravno njegovana koža.

Iako danas u ponudi imamo pregršt invazivnih i neinvazivnih tretmana kojima na više ili manje uspješan način možemo učiniti velike promjene na koži, ništa, ali baš ništa ne može zamijeniti disciplinirano, svakodnevno kućno njegovanje lica s proizvodima adekvatnim vašim potrebama/ stanjima/ željama.

„Zato dodatno naglašavam kao strastvena ljubiteljica preparativne kozmetike da je neizostavan sastojak u svakoj fazi stvaralačkog procesa ta strast i ljubav koju smo utkali s modernom znanošću u proizvode koji spajaju najbolje iz prirode i laboratorija.

Proizvode jednostavne, razumljive i učinkovite formulacije. Proizvode teksture koje će vas natjerati da se zaljubite u svoje svakodnevne beauty rutine i pretvorite ih u najljepše rituale. Proizvodi zbog kojih ćete se jednostavno zaljubiti u svoju kožu“, zaključila je Đina.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter