AKCIJA

POČELA CROWDFUNDING KAMPANJA "PODRŽI "HUIU" za obnovu prostora Hrvatskog udruženja interdisciplinarnih umjetnika

Cilj kampanje je prikupiti 43 tisuće kuna za novu LED reflektorsku rasvjetu, nove vodilice za izlaganje radova u galeriji te za renoviranje skladišta u prostor za edukativne radionica za djecu i mlade * Najniži iznos donacije je 30 kuna, a može se uplatiti od 100 do 10.000 kuna

| Autor: Zoran ANGELESKI


Točno na svoj peti rođendan, Hrvatsko udruženje interdisciplinarnih umjetnika (HUiU) pokrenulo je jučer crowdfunding kampanju "Podrži HUiU", čiji je cilj prikupiti ukupno 43 tisuće kuna.

Ta će sredstava biti uložena u kupnju nove LED reflektorske rasvjete, novih vodilica za izlaganje radova u galerijskom prostoru te u renoviranje sada skladišnog prostora za održavanje edukativnih radionica za djecu i mlade.

Ulaganje u rasvjetu iznosi 22 tisuće, u nove vodilice šest tisuća, a u obnovu dodatnog prostora 15 tisuća kuna. Po završenoj tromjesečnoj kampanji, svi radovi planiraju se realizirati do 1. listopada ove godine.

Kao i u svakoj crowdfunding kampanji, sredstva se prikupljaju putem donacija, većinom malih iznosa a od velikog broja ljudi. Najniži iznos donacije je 30 kuna, a može se uplatiti 100, 500, 1.000, 3.000, 5000 i 10.000 kuna. Za potonji, najveći iznos donator će u znak zahvalnosti biti nagrađen skulpturom pulskog umjetnika Giannina Bulića, dok su navedene (manje iznose predviđeni ilustracija vizualne umjetnice Tee Jurišić , polaroid fotografija pulskog umjetnika Vjerana Juhasa, keramika Gordane Brborović, rad ilustratora i animatora Vibora Vuhasa, 'Mr. Joe', strip koji popularizira legendu o Velom Joži, platnene torbe s motivom kampanje, naušnice od stakla Vitrum in fabula, naljepnice, bedževi, i digitalna HUiU zahvalnica.

HUiU je u suradnji s Lukom Piškoričem, slovenskim stručnjakom i pionirom u digitalnom marketingu, osmislio kampanju "Podrži HUiU", koja je postavljena na prvoj hrvatskoj Crowdfunding platformi CroInvest (https://croinvest.eu/kampanja/podrzi-huiu/). Novinarima je predstavljen vizualni identitet kampanje, kao i promotivni video u kojem nastupa glumac Valter Rosa.

Kampanja "Podrži HUiU" postavljena je na prvoj hrvatskoj Crowdfunding platformi CroInvest (https://croinvest.eu/kampanja/podrzi-huiu/)

Detalji o samoj kampanji, ciljevima, nagradama i svim ostalim informacijama dostupni su od jučer na platformi CroInvest te na našim službenim stranicama; www.huiu.hr, https://www.facebook.com/huiupula i https://www.instagram.com/huiu_pula/.

Hrvatsko udruženje interdisciplinarnih umjetnika - HUiU osnovalo je devet entuzijasta/interdisciplinarnih umjetnika iz Istre, a danas broji 44 člana, umjetnika iz cijele Hrvatske. HUiU je osnovan da bi poticao, razvijao i stimulirao hrvatsku interdisciplinarnu umjetnost i kulturu; pružao podršku mladim umjetnicima u nastajanju; pridonio razvoju društva u kojem interdisciplinarni izričaj umjetnosti obogaćuje život svakog pojedinca te kvalitativno utječe na odnose u društvu.

Za najveću donaciju od 10.000 kuna nagrada je skulptura pulskog umjetnika Giannina Bulića

U blatu malograđanske utrke za materijalni status, u kojem je velikoj većini ljudi gotovo nemoguće ni pomisliti da netko, eto, ulaže silan trud, vrijeme i svoj novac za javni, u ovom slučaju kulturni interes, za bolju zajednicu, a ne za osobni interes i zaradu, kampanja HUiU-a, tog malog ali vrijednog pulskog art otoka, zaslužuje podršku svih onih koji taj jaz razumiju i bolno osjećaju.

Dio kampanje i platnene torbe

Prije pet godina pulski HUiU iznajmio je prostor bivše trgovine mješovitom robom od nepunih 100 četvornih metara. U tom prostoru, nakon ulaganja znatne količine vlastitog novca, HUiU-ovci su uspjeli osmisliti danas prepoznatljiv polivalentan prostor koji godišnje posjeti i do 1.500 domaćih i inozemnih posjetitelja. Dosad je u HUiU galeriji organizirano 60 izložbi i multimedijalnih događaja, uz gostovanje 40 umjetnika iz Hrvatske i inozemstva.

Strip čitaonica Mrkli Mrak

Poseban dio prostora posvećen je i Strip čitaonici Mrkli Mrak, prvoj i jedinoj takve vrste u Istri koja ima fundus od oko 2.000 stripova na hrvatskom, talijanskom i engleskom jeziku. Preostali dio prostora rezerviran je za održavanje In Dis edukativnih radionica za djecu i mlade. U pet godina u prostoru je održano oko 20-ak radionica u kojima je sudjelovalo više od 500 učenika/ica osnovnih i srednjih škola. Edukativne radionice (radionice instant fotografije, tekstilne/sitotiska, primijenjenog videa i animacije, modnog snimanja te produkcije multimedijskog događaja) osmišljene su u suradnji sa stručnim suradnicima/profesorima, samostalnim umjetnicima i članovima HUiU-a.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter