Rođenje kulture tenisica u Sjedinjenim Državama nastalo je u 1980-ima i može se pripisati dvama glavnim izvorima: košarci, odnosno pojavi Michaela Jordana i istoimenoj liniji cipela Air Jordan, te rastu hip hop glazbe
Fenomen prestižnih tenisica nije samo zaludio svijet, nego je natjerao i poznate hrvatske influencere, PR-ove i analitičare masovne kulture da se njime pozabave na predstojećem Weekend Media Festivalu u Rovinju. Kako kažu organizatori tog već tradicionalnog medijskog okupljališta, fenomen sneaker kulture zaludio je cijeli svijet jer su tenisice izašle sa sportskih terena i postale statusni simbol. Stoga će se narednog vikenda u Rovinju, između ostalog, raspravljati na temu zašto je za budućnost svakog businessa važno razumjeti fenomen sneaker kulture.
- Ako ste tražili masterclass u marketingu, ovo je najbolje što možete dobiti. Ako želite razumjeti kako se stvara brend kroz društvene mreže, sneaker kultura je fenomen koji treba proučiti, poručuju organizatori i najavljuju raspravu na panelu "Sneaker Culture" na Weekend Media Festivalu.
Torbice su out
O tome zašto je važno razumjeti fenomen sneaker kulture te zašto trendseterima nisu više važne torbice, traperice i jakne, nego samo tenisice raspravljati će Andre Ljuština aka Croatian Style, vlasnik kolekcije tenisica vrijedne više od dva milijuna dolara i osnivač Blitza, online trgovine s rijetkim i najtraženijim primjercima tenisica iz Los Angelesa. Na istu temu pričati će DJ i producent Tomo in der Mühlen, također poznat po svom jedinstvenom stilu te njegov kolega, Petar Radojčić Bizzo, DJ i kreativni direktor "True Sneaker Lovera".
Oni će, svaki iz svog kuta gledanja, pokušati objasniti zašto su tenisice i njihovo kolekcioniranje važne bez obzira radi li se o aukciji, suradnji sa zvijezdama ili običnoj kupnji u dućanu. Nije nevažno napomenuti kako u posljednje vrijeme tenisice dosežu vrtoglave cijene koje bogataši rado plaćaju – pa je tako u srpnju neki zaluđeni Kanađanin na aukciji dao 437.500 dolara za Nikeove "Moon Shoes" tenisice.