U ovom je kratkom razdoblju pod etiketom Grand Piano Recordsa uspjela izdati već dva nosača zvuka koji su dostupni na svim vodećim svjetskim internetskim trgovinama i CD prodajnim mjestima u distribuciji Naxos of America
S klavirskog recitala u pulskoj kazališnoj kući u lipnju 2020. (Snimio Dejan Štifanić)
Prošlo je godinu dana otkako je talentirana malteško-žminjska pijanistica s međunarodnom karijerom i docentica na Muzičkoj akademiji u Puli Charlene Farrugia Božac potpisala ugovor s poznatom izdavačkom kućom Grand Piano Records (Naxos Music Group).
U ovom je kratkom razdoblju pod etiketom Grand Piano Recordsa uspjela izdati već dva nosača zvuka koji su dostupni na svim vodećim svjetskim internetskim trgovinama i CD prodajnim mjestima u distribuciji Naxos of America.
Prvi je nosač zvuka izašao ove godine sredinom mjeseca ožujka te sadrži djela Arama Hačaturjana. Ovo je izdanje prava poslastica za glazbene sladokusce budući da sadrži rijetko izvedena djela poput sedam recitativa i fuga, koja do sada nisu bila dostupna na tržištu.
Fuge su nastale u ranoj skladateljevoj fazi, koje je Hačaturjan kasnije u zreloj dobi revidirao i obogatio recitativima. Charlene je ovaj projekt snimila u elitnom Henry Wood Hallu u Londonu - sjedištu londonskog simfonijskog orkestara i londonske filharmonije uz asistenciju jednog od najeminentnijih britanskih producenata za klasičnu glazbu Ates Orga i vrhunskog tonskog majstora i editora Dave Rowell. Obojica su dobitnici Grammy Awards, BBC Music Magazine Awards, da nabrojimo samo neke.
CD je dobio iznimne kritike od svjetskih glazbenih časopisa kao što su: "Classical Explorer", "Pianist", "American Record Guide", Cultuurpakt.be, "David's Review Corner", "Stretto", "Crescendo", oe1.ORF.at, "Pianist" i "Piano News".
Ovih je dana, pod istom etiketom upravo izašao drugi nosač zvuka pod nazivom "In the Midst of Things" s djelima suvremenog kompozitora Karla Fiorinija kojeg je Charlene snimila u čuvenom Wiener Konzerthausu u Beču.
O skladatelju kaže: "U Londonu sam 2007. godine prvi puta srela Karla Fiorinija. U to je vrijeme intenzivno tragao za novim glazbenim smjernicama. Vrlo sam brzo percipirala njegove ideje i uronila u sadržaj. Naše se umjetničko i profesionalno partnerstvo od tada produbljivalo i razvijalo prilikom susreta na koncertima u Veneciji, Bruxellesu, Parizu i Beču, a tijekom godina pretvorilo se i u veliko prijateljstvo. Tumačenje Fiorinijeve glazbe za mene je bilo jako zanimljivo iskustvo. Njegova su klavirska djela tehnički, intelektualno i duhovno iznimno teška za izvedbu i potreban je visok stupanj koncentracije, spretnosti i jasnoće misli, kazala je Charlene.
Na CD-u gostovali su i poznati glazbenici: D. Ashkenazy, R. Raimondi i S. Kropfitsch. I ovoga se puta u ulozi producenta našao Ates Orga, dok je tonski majstor i editor bio višestruko nagrađivani Georg Burdicek.
Inače, ova je iznimno produktivna umjetnica u protekle četiri godine snimila ukupno šest CD-a za svjetski renomirane izdavačke kuće kao što su: Sony Classical, Naxos Records te Navona Records u produkciji Parma Recordingsa.
Charlene Farrugia Božac je već u ranoj dobi prepoznata kao posebno nadareno dijete, te je od glazbenih kritičara nazvana "enfant terrible" malteškog pijanizma. Spada među najistaknutije i najuspješnije malteške glazbenike. Dobitnica je prestižne nacionalne nagrade u kategoriji koja se dodjeljuje za iznimna postignuće na polju međunarodne umjetničke karijere, a koju dodjeljuje Arts Council of Malta.
Kao solistica nastupila je s malteškom nacionalnom filharmonijom u dobi od nepunih 13 godina kao najmlađa solistica koja je ikada nastupila s ovim orkestrom. Od tada je njezina karijera strelovito napredovala. Bavi se i pedagoškim radom - trenutno predaje kao docentica na Odsjeku studija klavira Muzičke akademije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli.